Opinie użytkownika (2)

Sklep bardzo przyjazny...
Sklep bardzo przyjazny dla klienta, przyjemna przestrzeń, która w żaden sposób nie ogranicza klienta. Możliwość swobodnego przemieszczania się pomiędzy regałami, pomimo sporej ilości klientów w sklepie.Obsługa służy pomocą. Jednak zdecydowanie pracownikom brakuje uśmiechu na twarzy i serdeczności.Z uwagi na ten aspekt obniżam ocenę dotyczącą jakości obsługi. Ponadto kolejka do kasy duża, a ilość kas obsługujących zbyt mała. Przez co czas spędzony w oczekiwaniu na rozliczenie nieco za długi.Asortyment sklepu bardzo szeroki, każdy znajdzie produkt dla siebie, bowiem ceny są zróżnicowane - na każdą kieszeń.Szczerze polecam.

Anna_4832

08.08.2013

Rossmann

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
W placówce CUF...
W placówce CUF 3 w Gdańsku zostałam sympatycznie i z uśmiechem przywitana. Pracownik, który mnie przywitał zapytał o cel mojej wizyty, bowiem chciał mnie przekierować bezpośrednio do kompetentnego doradcy. Moja wizyta w banku związana była z potrzebą zapoznania się z aktualną ofertą lokat. Po krótkiej chwili oczekiwania podczas, której została zaproponowana kawa/herbata udałam się do oddzielnego pokoju, w którym w komfortowej atmosferze mogłam porozmawiać z doradcą.Uzyskane informacje były dla mnie jasne, w razie wątpliwości pytałam o szczegóły na które dostawałam pełną odpowiedź. Miejsce, w którym została przeprowadzona rozmowa było jasne i czyste. Uważam, że czas poświęcony na obsłużenie mnie był dobrze wykorzystany. Dodatkowo uzyskałam broszury informacyjne, które umożliwiły mi przeanalizowanie oferty na spokojnie w domu.

Anna_4832

08.08.2013

mBank

Placówka

Gdańsk, Szeroka 11/13

Nie zgadzam się (0)
20.02.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję za podzielenie się opinią na temat jakości świadczonych usług w placówce w Gdyni przy ul.Władysława IV 43. Bardzo cieszy nas fakt, iż miło wspomina Pani tę wizytę i docenia wkład pracowników w osiągnięcie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta. Dbamy o to, aby nasi Doradcy byli kompetentni, posiadali szeroką wiedzę produktową, aby mogli jasno przedstawić Klientom naszą ofertę, odpowiedzieć na każde pytanie, ale także służyć swoją radą i pomocą w każdej sprawie i w trosce o każdego klienta. Proszę pamiętać, że jako profesjonaliści chętnie wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów. Przypominam, że jesteśmy do Pani dyspozycji w naszych placówkach naziemnych (http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Łukasz Gawliński, MultiBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi