Opinia użytkownika: Anna_4832
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W placówce CUF 3 w Gdańsku zostałam sympatycznie i z uśmiechem przywitana. Pracownik, który mnie przywitał zapytał o cel mojej wizyty, bowiem chciał mnie przekierować bezpośrednio do kompetentnego doradcy. Moja wizyta w banku związana była z potrzebą zapoznania się z aktualną ofertą lokat. Po krótkiej chwili oczekiwania podczas, której została zaproponowana kawa/herbata udałam się do oddzielnego pokoju, w którym w komfortowej atmosferze mogłam porozmawiać z doradcą.Uzyskane informacje były dla mnie jasne, w razie wątpliwości pytałam o szczegóły na które dostawałam pełną odpowiedź. Miejsce, w którym została przeprowadzona rozmowa było jasne i czyste. Uważam, że czas poświęcony na obsłużenie mnie był dobrze wykorzystany. Dodatkowo uzyskałam broszury informacyjne, które umożliwiły mi przeanalizowanie oferty na spokojnie w domu.