bardzo długie kolejki,długi czas oczekiwania,czynne jest jedno lub ewentualnie dwa okiennka,bardzo znudzone panie,bez usmiechu,jakby były tam za kare,kazdy kto ma cokolwiek załatwic na poczcie,udaje sie tam bardzo niechętnie,poniewaz trzeba stać i liczyć sie z tym,że nagle zostanie zamknięte okienko ,i pani uda sie na przerwe
będąc na zakupach nie byłam zorientowana jaki puder chcę kupic i w jakiej cenie,bardzo miła pani sprzedawczyni objasniała mi cierpliwie jakość i cenę każdego pudru ,który miałam w ręcę,w końcu wybrałam ten ,który mnie interesował,muszę podkreślić profesjonalizm i bardzo miłą obsługę,chce sie tam wracać
mam bardzo dobre wrażenie o stacji paliw Orlen,bardzo miła i sprawna obsługa ,mimo dużej kolejki i różnych komentarzach innych osób z kolejki,to ja mam bardzo miłe wrazenie,czułam się bardzo dobrze obsłuzona i doceniona jako klient,miły usmiech pana sprzedawcy,a przede wszystkim bardzo sprawna i szybka obsługa,pełen profesjonalizm
słaba komunikacja między klientem ,a sprzedawcą,brak dostatecznych informacji na temat konkretnego produktu,zastanawianie sie i głosne komunikowanie wydarzenia miedzy sprzedawcami,a komentarze słyszy klient,jest to dziwna i krempujaca sytuacja dla klienta,sprzedawca powinien być przede wszytkim dystkretny
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.