perfumeriax.pl

(3.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

słaba komunikacja między...
słaba komunikacja między klientem ,a sprzedawcą,brak dostatecznych informacji na temat konkretnego produktu,zastanawianie sie i głosne komunikowanie wydarzenia miedzy sprzedawcami,a komentarze słyszy klient,jest to dziwna i krempujaca sytuacja dla klienta,sprzedawca powinien być przede wszytkim dystkretny

Anna_4463

22.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ze czystym sumieniem...
Ze czystym sumieniem polecam ten sklep. Profesjonalne podejście do klienta, informowanie o statusie przesyłki skutecznie zwalczyły mój strach przed zakupami przez internet ( był to mój pierwszy zakup w sieci). Na pochwałę zasługuje również szybkość realizacji zamówienia - zamówienie odebrałam następnego dnia osobiście.

zarejestrowany-uzytkownik

08.09.2012

Placówka

Białystok, Dubois

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do Sklepu po dłuższym czasie nikt do mnie nie podszedł więc poprosiłam o pomoc Pani była niekompetentna nie znająca produktu, przyszła druga Pani i tez za bardzo nie umiała mi pomóc. na koniec przyszedł kierownik i od niego uzyskałam pomoc , na półkach był kurz i po przewracane kosmetyki, sklep był nie zatowarowany brakowało też testerów

zarejestrowany-uzytkownik

09.12.2011

Placówka

Warszawa, CH reduta

Nie zgadzam się (1)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny zaryzykowałam z zakupem perfum przez internet. Do tej pory niestety to, co tanie okazywało się podróbką lub rozcieńczonymi perfumami. Jednak koszt w perfumerii mojego Lanvin Eclat D'Arpege 75 ml to około 250 zł, tak więc czasem podejmuje to ryzyko. Miłym zaskoczeniem były zakupy w PerfumeriaX.pl. Kupiłam dwa perfumy w niespotykanej cenie, poniżej 30% ceny sklepowej. Cena przesyłki również nie była wygórowana. Odpowiedź na zamówienie natychmiastowa mailem. Czas oczekiwania na przesyłkę do 6 dni. Towar doszedł jednak szybciej, odpowiednio bezpiecznie zapakowany. Perfumy są oryginalne. Dodatkowo sprzedający informował o statusie zamówienia oraz poprosił o wystawienie komentarza. To wszystko bez konieczności rejestracji w serwisie. Wyjątkowe miłe i udane zakupy internetowe.

Tapeta

26.10.2009

Placówka

Nie zgadzam się (25)

perfumeriax.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż perfumeriax.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

słaba komunikacja między...
słaba komunikacja między klientem ,a sprzedawcą,brak dostatecznych informacji na temat konkretnego produktu,zastanawianie sie i głosne komunikowanie wydarzenia miedzy sprzedawcami,a komentarze słyszy klient,jest to dziwna i krempujaca sytuacja dla klienta,sprzedawca powinien być przede wszytkim dystkretny