Wiedzę i kompetencje personelu oceniam pozytywnie. Pracownik w sposób rzetelny poinformował mnie o aktualnych promocjach i interesujących telefonach. Kobieta zachowywała się w sposób otwarty i komunikatywny. Zaproponowana przez nią oferta była dla mnie bardzo korzystna, więc z niej skorzystałam. Pracownik obsłużył mnie szybko i zadowalająco. Wygląd miejsca obsługi był schludny i czysty.
Pani "w okienku" pocztowym bardzo miło i rzetelnie obsłużyła mnie jako klientkę. Jej wiedza i kompetencje były na wysokim poziomie. Jej zachowanie w stosunku do mnie było kulturalne. Wyjaśniała i odpowiadała na zadane przeze mnie pytania. Wygląd kobiety był nieskazitelny. Ubrana była estetycznie i elegancko. Obsłużono mnie bardzo szybko mimo że kolejka przede mną była dość duża. Pani była zorganizowana. Miejsce obsługi było również pozytywne. Panował tam ład i porządek.
PANI KIEROWNIK W SKLEPIE ZARA BARDZO NIE UPRZEJMA DLA ASYSTENTÓW SPRZEDAŻY, WRĘCZ KRZYCZY I UNOSI SIĘ PRZY KLIENTACH. WNOSI NAPIĘTĄ ATMOSFERĘ CO UTRUDNIA PRACĘ SPRZEDAWCY. W ZWIĄZKU Z CZYM KLIENT CZUJE SIĘ NIEKOMFORTOWO. WYGLĄD SALONU OK, ALE STERTY ODZIEŻY W PRZYMIERZALNIACH NIE WYGLADAJĄ ESTETYCZNIE.
PANI W PUNKCIE BANKOWYM PKO BP BARDZO NIE KULTURALNIE I NIE SYMPATYCZNIE OBSŁUGIWAŁA KLIENTÓW... WYGLĄD PERSONELU RÓWNIEŻ NIE BYŁ POZYTYWNY.. KOBIETA NIE POTRAFIŁA ZORGANIZOWAĆ SWOJEGO CZASU PRACY W ZWIĄZKU Z CZYM KLIENCI DŁUGO CZEKALI NA SWOJĄ KOLEJ. LUDZIE NIECIERPLIWIĄC SIĘ WYCHODZILI Z BANKU I SZLI DO INNEGO PUNKTU BANKOWEGO.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.