Opinie użytkownika (4)

Wiedzę i kompetencje...
Wiedzę i kompetencje personelu oceniam pozytywnie. Pracownik w sposób rzetelny poinformował mnie o aktualnych promocjach i interesujących telefonach. Kobieta zachowywała się w sposób otwarty i komunikatywny. Zaproponowana przez nią oferta była dla mnie bardzo korzystna, więc z niej skorzystałam. Pracownik obsłużył mnie szybko i zadowalająco. Wygląd miejsca obsługi był schludny i czysty.

Anna_4100

04.09.2012

Orange

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 127

Nie zgadzam się (0)
Pani "w okienku"...
Pani "w okienku" pocztowym bardzo miło i rzetelnie obsłużyła mnie jako klientkę. Jej wiedza i kompetencje były na wysokim poziomie. Jej zachowanie w stosunku do mnie było kulturalne. Wyjaśniała i odpowiadała na zadane przeze mnie pytania. Wygląd kobiety był nieskazitelny. Ubrana była estetycznie i elegancko. Obsłużono mnie bardzo szybko mimo że kolejka przede mną była dość duża. Pani była zorganizowana. Miejsce obsługi było również pozytywne. Panował tam ład i porządek.

Anna_4100

04.09.2012

Poczta Polska

Placówka

Gostynin, Wojska Polskiego 27 27

Nie zgadzam się (0)
PANI KIEROWNIK W...
PANI KIEROWNIK W SKLEPIE ZARA BARDZO NIE UPRZEJMA DLA ASYSTENTÓW SPRZEDAŻY, WRĘCZ KRZYCZY I UNOSI SIĘ PRZY KLIENTACH. WNOSI NAPIĘTĄ ATMOSFERĘ CO UTRUDNIA PRACĘ SPRZEDAWCY. W ZWIĄZKU Z CZYM KLIENT CZUJE SIĘ NIEKOMFORTOWO. WYGLĄD SALONU OK, ALE STERTY ODZIEŻY W PRZYMIERZALNIACH NIE WYGLADAJĄ ESTETYCZNIE.

Anna_4100

28.07.2012

Zara

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 127

Nie zgadzam się (0)
PANI W PUNKCIE...
PANI W PUNKCIE BANKOWYM PKO BP BARDZO NIE KULTURALNIE I NIE SYMPATYCZNIE OBSŁUGIWAŁA KLIENTÓW... WYGLĄD PERSONELU RÓWNIEŻ NIE BYŁ POZYTYWNY.. KOBIETA NIE POTRAFIŁA ZORGANIZOWAĆ SWOJEGO CZASU PRACY W ZWIĄZKU Z CZYM KLIENCI DŁUGO CZEKALI NA SWOJĄ KOLEJ. LUDZIE NIECIERPLIWIĄC SIĘ WYCHODZILI Z BANKU I SZLI DO INNEGO PUNKTU BANKOWEGO.

Anna_4100

28.07.2012

PKO BP

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 140

Nie zgadzam się (0)
31.10.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi