Udałyśmy się z koleżankami na spotkanie do Alladin's, zależało nam na arabskim klimacie i menu. Wnętrze raczej przytulane - jedynie muzyka nie dopasowana do klimatu lokalu. Obsługa uprzejma i szybka, dania dość duże można się spokojnie najeść. Menu zawiera wiele ciekawych dań, przekąsek i deserów. Ceny przystępne.
Udałam się z koleżanką na imieninową kawę. Przy wejściu nie zauważyłyśmy, że zamówienia należy składać przy barze. Zabrałam menu i usiadłyśmy do stolika. Po chwili podeszła kelnerka i zapytała o zamówienie. Zamówiłyśmy przekąski - ja wybrałam specjał dnia - bataty na słodko, a koleżanka inną przekąskę do picia herbatę. Pani potrafiła szczegółowo odpowiedzieć na nasze pytania dotyczące menu. Na koniec zamówiłyśmy jeszcze ciasto na deser. Polecam Tiramisu - podane w oryginalny sposób. Klimat lokalu przytulny.
Wybrałyśmy się wieczorkiem z koleżankami na spotkanie po latach. Spotkałyśmy się w Kuchni - bardzo ciepły i przytulny lokal. Bardzo miła obsługa. Lokal umożliwia swobodną konwersację. Ciekawe menu i niezbyt wygórowane ceny. Wszystko schludnie podane i smaczne. Menu od kawy, herbaty i ciast, przez przekąski, sałatki i dania obiadowe. Polecam na spokojne spotkania w niezbyt dużym gronie.
Postanowiłam skorzystać z usług pizzerii Dalida. Złożyłam zamówienie online - zamówiłam 2 pizze i sałatkę oraz dostawę na godz. 17 - bo w tych okolicach miałam wrócić do domu. Dostawa dotarła 20 min przed czasem - dużo nie brakowało - a dostawca nie zastałby nikogo w domu. Pizza niezbyt smaczna i gdy dotarłam do domu - była już zimna. Sałatka nie doprawiona. Nie polecam.
Wtorkowym wieczorem spotkaliśmy się ze znajomymi w Mleczarni. Zasiedliśmy na zewnątrz. W Mleczarni obowiązuje samoobsługa - o tym wiedzieliśmy dobrze i byliśmy na to przygotowani. Obsługa przy kasie przebiegała całkiem sprawnie. Jednak koleżance niechcący wylał się sok, inna koleżanka poinformowała o tym obsługę. Pan jednak postanowił podać koleżance papierowe ręczniki do wytarcia podłogi. Okazuje się, ze samoobsługa dotyczy również sprzątania. Poza ty incydentem, który nas zdziwił wszystko OK.
Wybrałam się na zakupy do Pasażu - postanowiłam zorientować się w ofercie salonu Vero Moda. Gdy weszłam do sklepu było sporo klientek i tylko jedna sprzedawczyni. Mimo dużej ilości osób Pani dzielnie sobie radziła z tym, żeby podejść i doradzić każdemu. Obsługa zrobiła na mnie duże wrażenie. Pani starała się być w każdym miejscu i poinformować o promocjach i doradzić. Polecam ten salon na zakupy.
Zamek Czocha to budowla obronna z XII w. Wśród atrakcji, które proponują zarządzający zamkiem, jest nocne zwiedzanie zamku. W trakcie zwiedzania prezentowana jest historia zamku oraz poszczególne jego części. Odbywa się prezentacja walki rycerskiej oraz degustacja specjałów. Zwiedzanie - ze względu na dużą liczbę osób odbywało się w grupach - co usprawniło akcję. Były trzy osoby oprowadzające - każda opowiadała o poszczególnej części zamku. Zwiedzanie trwało ok. 2 godz. od 22 do 24. Polecam.
Jestem od wielu lat klientką mbanku. Ogólnie jestem zadowolona z jakości usług świadczonych przez mbank. Tym razem nie mogłam złożyć wniosku online. Postanowiłam skorzystać z pomocy konsultanta. Złożyłam wniosek telefonicznie. Zostałam poinformowana o tym, iż czas rozpatrzenia wniosku to 2 dni robocze. Potwierdzenie złożenia wniosku miało być przesłane również na adres mejlowy. Minął ponad tydzień - ani śladu potwierdzenia, ani złożenia wniosku.
Witam, w pierwszej kolejności chciałabym przeprosić za sytuację, która stała się powodem Pani niezadowolenia. Jednocześnie pozwolę sobie podziękować za wyrażenie swojej opinii. Każda informacja zwrotna od naszego Klienta stanowi dla nas cenne źródło wiedzy o podejmowanych przez nas działaniach. Dzięki temu, możemy dokonywać zmian w celu zwiększania Państwa satysfakcji. Odnosząc się do opisanej przez Panią sytuacji, trudno mi jednoznacznie stwierdzić, co spowodowało błąd w procesowaniu składanego wniosku. W związku z tym serdecznie Panią zachęcam do wyjaśnienia sytuacji w ramach procesu reklamacyjnego. W tym miejscu pozwolę sobie przypomnieć, że najszybciej reklamację może Pani złożyć telefonicznie pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800. Pracownik mLinii na Pani życzenie spisze reklamację, a z kolei upoważniony pracownik Wydziału Reklamacji w procesie jej rozpatrywania, ustali, gdzie popełniony został błąd i przekaże Pani stosowne wyjaśnienia. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z pracownikiem mLinii będą dla Pani satysfakcjonujące, a podobne błędy nie będą miały nigdy miejsca. Pozdrawiam Anna Bolanowska, mBank
W trakcie pobytu...
W trakcie pobytu w Zakopanem kilkukrotnie robiłam zakupy w tym sklepie. Duży asortyment do wyboru, świeże warzywa i owoce, nabiał pieczywo, wędliny. Miła obsługa, szybko i sprawnie. Wnętrze też sprawiające dobre wrażenie. Możliwość zapłaty kartą niezależnie od wysokości zakupów. Polecam wypoczywającym w Zakopanem.
W drodze powrotnej z Zakopanego skorzystałam z usług firmy transportowej Szwagropol. Ruszyliśmy do Krakowa o godz. 15. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Przejazd odbywał się w niedzielę po długim weekendzie sierpniowym - ale mimo korków na Zakopiance dojechaliśmy do Krakowa w ok. 2,5 h. Kierowca wykazał się elastycznością i sprytnie ominął korki. Polecam.
W drodze do Zakopanego i wracając korzystałam z usług Link-bus. W niedzielę po długim weekendzie sierpniowym firma wykazała się dużą elastycznością - na godz. 19.30 podstawili 2 autobusy - żeby każdy mógł spokojnie wrócić do domu. Czas przejazdu z Krakowa do Wrocławia ok 3 godz. Autobus dojechał w miarę punktualnie mimo korków na autostradzie. Dodam jeszcze, że w autobusie jest wi-fi.
Tym razem udałam się do Redeco celem wymiany kuponu na karnet oraz rezerwacji miejsca na basenie. Jak przy każdej wizycie w tym miejscu zostałam sprawnie i miło obsłużona. Polecam to miejsce każdemu, kto chce skorzystać z basenu, sauny, fitness itp. Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Miejsce przyjemne.
Pierwszy raz wybrałam się do restauracji Marche. Bardzo przyjemne miejsce. Duża różnorodność oferty - trochę utrudnia zamówienie :), ale sprawia, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Nie wybiera się dania na podstawie opisu w karcie, a na podstawie oglądu potrawy. Duży wybór ciast, sałatek, dań ciepłych. Dogodna lokalizacja, przytulne wnętrze. Polecam
Podczas pobytu w Zakopanem udałam się na niedzielny obiad do Zajazdu Furmańskiego. Była to godz. ok.13 - czas kiedy obowiązują promocyjne zestawy. Obsługa bardzo miła, ceny przystępne, jedzenie smaczne. Od momentu zamówienia do podania kwaśnicy nie minęło 5 min. Za oknem widok na Giewont. Polecam - czysto, schludnie, smacznie i szybko.
Bardzo przytulny pensjonat. Ja poszukiwałam noclegu dla 1 osoby w Zakopanem. Oferta cenowa pensjonatu Pokoje pod belką okazała się bardzo atrakcyjna. Zarezerwowałam pobyt przez internet, wpłaciłam zaliczkę i pojechałam w Tatry. Na miejscu okazało się, że pokój jest bardzo przytulny, czysty i zadbany. Pokój z łazienką, Tv w pokoju, czajnik elektryczny oraz wi-fi. Lokalizacja całkiem dogodna ok 30-40 min spacerem do Kuźnic. Polecam również dla rodzin z dziećmi - na dole sala zabaw, stołówka, gdzie można zamówić śniadania i obiady (nie korzystałam z tej opcji - więc nie wiem jak wyżywienie).
W sklepie Gwóźdź sezonu dokonałam zakupu farby do kaloryferów w aerozolu. Bardzo miła i kompleksowa obsługa. Sklep dobrze zaopatrzony w artykuły przydatne przy remontach: farby, gwoździe śruby itp. i inne artykuły chemiczne dla gospodarstw domowych. Ceny niewygórowane. Dużym plusem jest bliskość sklepu i miła obsługa
Miła obsługa na stacji. Pan podszedł, zatankował pojazd zgodnie z zaleceniem. Istniała możliwość płatności gotówką przy dystrybutorze. Obsługa sprawna, bez kolejki. Obsługa przy kasie - miła, możliwość płatności kartą. Zadziwiający asortyment sklepu na stacji - świeże warzywa i owoce. Ogólnie pozytywnie.
Obsługa miła - ale mało profesjonalna. Trzeba było czekać na sztućce. Mało zainteresowana klientem. Po wejściu do restauracji stolik był mokry - koleżanka osuszała go serwetką. Mięso w potrawie żylaste. Kelner miły, ale mało wprawiony. Wygląd wnętrza raczej schludny. Górna część restauracji nieczynna.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji na temat wizyty w restauracji Sphinx. Przykro nam, że nie sprostaliśmy Pani oczekiwaniom podczas wizyty w naszej restauracji. Codziennie dokładamy wielu starań, by jakość obsługi, serwowane dania oraz klimat restauracji pozwalały na relaks i budziły zadowolenie naszych Gości. Zapewniamy, że na podstawie Pani obserwacji zwrócimy uwagę na poruszone przez Panią kwestie celem wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji Sphinx. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.