Szwagropol

(4.09)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (23 z 35)

Kurs w dniu...
Kurs w dniu 27.12.2023 z Nowego Targu godzina odjazdu z dworca 11:25. Autobus się nie pojawia, godzina od odjazdu transportu dalej nie ma. Nadmienię, że bilet kupiony on-line z podanymi danymi typu nr tel, adres e-mail. Od przewoźnika żadnej wiadomości o opóźnieniu czy też odwołania kursu. Żadnej alternatywy dla podróżnych. Pocztą pantoflową dowiaduję się, że są korki od strony Zakopanego. Mój pociąg z Krakowa do Wrocławia /na który z zapasem miałem zdążyć/ nie czeka na mnie więc tracę następny środek transportu. Jestem w kropce. Piszę do Szfagropola o zwrot kosztów za dwa niewykorzystane bilety, a oni że mogłem zwrócić bilety 3 godziny przed odjazdem /którego nie było/, a teraz to mogę ich cmoknąć - podsumowując - czuję się okradziony i oszukany. Takiego syfu to nawet w Bangladeszu nie ma. Szfagropolowi słoma z opon wystaje. Tyle w temacie. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

28.12.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W autobusie z...
W autobusie z Zakopanego do Krakowa nie można było skorzystać z toalety, mimo, że czas przejazdu kierowca określił na ok. czterogodzinny. Na pytanie, dlatego nie można skorzystać z toalety, kierowca odpowiedział, że: po pierwsze Covid, a po drugie " kto to później będzie sprzątał?". W tym samym dniu u innego przewoźnika można było z toalety korzystać. Uważam, że powinna być możliwość korzystania z toalety, choćby za dopłatą. Mieliśmy wielki problem i z pewnością nie skorzystamy więcej z usług Szwagropolu.

Niezweryfikowany Klient_NzD3

23.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam korzystać...
Nie polecam korzystać z usług tego przewoznika. Kupilam bilet 21.05 dla 8 osób z Zakopanego do Krakowa na 06.06 na godzinę 7.40. Po przybyciu na dworzec okazało się że taki autobus nie istnieje i jest to błąd systemu. Na kolejny już nie było tyle biletów a miałam kupione bilety PKP na 11.28 z Krakowa do Warszawy. Do tej pory nikt mi nie odpisał na reklamację, nie usłyszałam słowa przepraszam. Musiałam kupić bilety innego przewoznika za które zapłaciłam więcej i Pani od reklamacji (niestety nie podam jej imienia i nazwiska bo mi powiedziała że się nie przedstawi i rzuciła słuchawką) powiedziała mi że to była moja decyzja z jakiego przewoznika usług skorzystam po autobusie widmo który nie przyjechał i że mogłam przyjść na autobus wcześniejszy albo na późniejszy. Gdybym była jasnowidzem to pewnie bym tak zrobiła. Od 45 dni nie otrzymałam emaila z odpowiedzią i przeprosinami. Zwrócili mi pieniądze na bilety z ich firmy tego samego dnia i temat zamknięty. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji czy rzucaniem słuchawką. Sprawa skierowana do rzecznika spraw konsumenta. Na pewno sobie nie pozwolę na takie traktowanie. Firma nie potrafi przyznać się do błędu i użyć słowa przepraszam

Niezweryfikowany Klient_fKqA

20.07.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
26 sierpień 9,15...
26 sierpień 9,15 maił być wjazd z krakowa do rytra autobus łaskawia przyjechał po prawie po 40 min ..na inne stanowisko ...kierowca ani me ani be ...żadnych przeprosin do kilkunastu podróżnch !!!!! zero kutury podróżni mówią dzień dobry lub do widzenia ...zero odpowiedzi ...gość ma focha :))))))))))))))0 i co najważniejsze pół godzinna rozmowa przez komórkę / mamy nagranie ..przepisowego kierowcy ..po zwróceniu uwagi że zgłosimy sprawę odburkną ...a zgłaszajcie ...co za nieuprzejmość!!!! więc zgłaszamy, mając nadzieję o wyciągnięcie przez pracodawcę wniosków i pozbycie się potencjalnego drogowego ..mordercy ...czekamy na odpowiedż

zalogowany_użytkownik

28.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Klimatyzacja nie działa....
Klimatyzacja nie działa. Kierowca bardzo niemiły. Trasa Muszyna Zdrój - Kraków 1.07.2019, godzina odjazdu 14:40.

Niezweryfikowany Klient_tObH

01.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa podróżnego, bardzo fajna strona internetowa przewoźnika, czyste autokary z dostępem do sieci WiFi, a przede wszystkim uprzejmi kierowcy to bardzo pozytywne atuty tego przewoźnika, którego usługi serdecznie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

12.06.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Szwagrostwa to znana...
Szwagrostwa to znana firma organizująca przejazdy pomiędzy Krakowem, a Zakopanem. W punkcie tej firmy korzystałem z zakupu biletu oraz informacji o przejeździe. Punkt znajduje się przy jednej z głównym ulic w Zakopanem, w widocznym miejscu. Jest to nieduży punkt. Obsługujący pracownik był bardzo uprzejmy, doradził również i udzielił ciekawych informacji na temat przejazdu do Morskiego Oka. W punkcie można również zakupić mapy. Miła, profesjonalna obsługa.

Marmaggi

19.09.2014

Placówka

Zakopane, Kościuszki

Nie zgadzam się (2)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, szybki i bezpieczny dojazd do celu. Obsługa miła, autobusy czyste i wygodne. POLECAM

Katarzyna_4102

11.09.2013

Placówka

Zakopane, Kościuszki

Nie zgadzam się (4)
Autobus podstawiony na...
Autobus podstawiony na dworzec punktualnie. Mam bilet na kurs, dlatego udaje mi się wejść od razu jak kierowca podjechał i poprosił o wsiadanie osób z biletami. Bilet, który zakupiłam ma istotną informację podane numery miejsc, stanowisko odjazdu. Brakuje tylko podanej godziny - jest wyszczególniony numer kursu /bilet kupiony w kasie dworca/. Autobus czysty, wygodny. Bardzo dużo osób oczekujących na kurs, pozostają w napięciu, czy wszyscy się zmieszczą. Kierowca sprawnie wydaje bilety, co kilka minut sprawdza ile miejsc jest jeszcze wolnych. Odjazd z dworca punktualny. Poszczególne przystanki na trasie przyjazd punktualny, krótki postój, kierowca zabiera pasażerów w miarę wolnych miejsc. Warunki pogodowe były nieszczególne /bardzo duża mgła/, kierowca jechał rozważnie, bezpiecznie.

czystairlandia

14.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
W drodze powrotnej...
W drodze powrotnej z Zakopanego skorzystałam z usług firmy transportowej Szwagropol. Ruszyliśmy do Krakowa o godz. 15. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Przejazd odbywał się w niedzielę po długim weekendzie sierpniowym - ale mimo korków na Zakopiance dojechaliśmy do Krakowa w ok. 2,5 h. Kierowca wykazał się elastycznością i sprytnie ominął korki. Polecam.

Anna_3977

23.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Patrząc na możliwości...
Patrząc na możliwości bezpiecznego i szybkiego transportu do zakopanego nie da się pominąć firmy Szwagropol, która już od wielu lat nieprzerwanie świadczy serwis na bardzo wysokim poziomie. Nie inaczej było podczas ostatniej wycieczki do Zakopanego. Autobus czysty, klimatyzowany, pewny kierowca, odjazd z Krakowa o wyznaczonej porze. Żadnych przygód po drodze. Prosto i do celu. Życzyłbym nam podróżnym więcej takich możliwości. Polecam!!

Lubosz

08.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy przejazdu na trasie KRAKÓW Borek Fałęcki- Zakopane, odjazd z Borku ok. 8.00. Kierowca podczas sprzedaży biletu był miły i nie dopominał się nachalnie o drobne. Mówił wyraźnie, jednocześnie bardzo sprawnie sprzedawał bilety, wydawał resztę. Podczas całej trasy przejazdu jechał płynnie i obyło się bez gwałtownego hamowani itp.Tylko 4 pkt ponieważ dwoje z pasażerów podchodziło na wysokości Nowego targu z pytaniem o wc ( w autobusie była toaleta) twierdził, że jest nieczynna. Toaleta istotnie była zamknięta, ale nie był jakieś kartki. Wydaje mi się, że kierowcy po prostu nie chciało się sprzątać potem.

Magika

02.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy przejazdu na trasie ZAKOPANE- KRAKÓW - odjazd z dworca PKS w Zakopanym o godz. 20.15. Kierowca był miły i wydanie reszty z 50 zł nie stanowiło problemy. Bardzo spodobała mi się Jego stanowczość wobec pasażerów, którzy byli z dużymi plecakami oraz bagażem podręcznym w kwestii schowania dużych plecaków do bagażnika. Było dość sporo pasażerów i gdyby plecaki zamiast do bagażnika były zabierane do środka byłoby trudno wysiadać. Kierowca podczas całej trasy przejazdu jechał płynnie i prędkość jazdy dostosowywała do warunków na drodze. W autobusie było czysto i nie było nie miłych zapachów.

Magika

17.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy biura firmy SZWAGROPOL, które mieści się na ul. Kościuszki w Zakopanym w pobliżu dworca PKS. Gdy dojechał do Zakopanego mając w planach powrót wieczorem do Krakowa podeszłam do bura firmy Szwagropol po rozkład autobusów. Szyld był widoczny już z daleka, a lokalizacja w pobliżu Dworca PKS według mnie jest bardzo dogodna. Drzwi biura były otwarte na oścież.Wchodząc do biura nie zauważyłam żadnych uchybień w czystości. Bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie niska lada oddzielająca strefę pracownika i potencjalnego klienta. Pracownica rozmawiała przez telefon. Ale natychmiast mnie zauważyła ściszyła nieco głos i gdy zapytałam o rozkład jazdy otrzymałam tekturową kartkę. Po to przyszłam i otrzymałam to natychmiast bez czekania i dla mnie to było najważniejsze do tego stopnia, że nie wiem czy prowadzona i nie przerwana rozmowa telefoniczna była prywatna czy służbowa.

Magika

16.07.2012

Placówka

Zakopane, Kościuszki

Nie zgadzam się (1)
szwagropol to przewoźnik...
szwagropol to przewoźnik oferujący przewozy na trasie między innymi nowy sącz-kraków, kierowca punktualnie podjechał pod stanowisko był miły i uprzejmy, cena biletu w miarę niewygórowana, autokar był duży zadbany i czysty w środku, fotele były wygodne i w miarę miękkie z możliwością regulacji oparcia jak i rozsunięcia między fotelami, przestrzeń na kolana była średnia, kierowca statecznie prowadził autobus co pozwoliło na drzemkę

Rufi13

14.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jechałam dzisiaj do...
Jechałam dzisiaj do Brzeska. Poszłam więc do punktu Szwagropol by zakupić bilet. W sklepie nie było problemu z biletem. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Pracownik spytał jaki i na którą godzinę oraz czy chce wybrać sobie miejsce. Trwało to naprawdę niedługo. jestem zadowolona w tej sieci transportowej. Jedyny problem to rosnące ceny. No ale to już nie ich wina, bo przecież każdy chce zarobić.

Angela_1

14.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Na długi weekend...
Na długi weekend wybrałam się na Podhale. Postanowiłam jechać autobusem o 18 do Bukowiny Tatrzańskiej. Autobus podjechał 20 minut przed czasem. Od razu przy drzwiach zebrał się spory tłum pasażerów. Kierowca najpierw poprosił, aby wsiadły osoby, które już zakupiły bilety. Następnie mogły wsiąść pozostałe osoby. Kierowca bardzo sprawnie kierował wszystkich tych z biletami, a potem szybko wbijał na kasę i wydawał paragony i resztę pozostałym osobą. Zostałam obsłużona i zajęłam miejsce po niecałych 3 minutach. Autobus był już całkowicie pełny po około 10 minutach od przyjazdu. Kierowca wziął jeszcze kilka osób stojących i punktualnie wyjechał. Oprócz korków w mieście wszystko szło bardzo szybko i sprawnie. Dodatkowo autobus był czysty i zadbany. Śmieci były sprzątnięte, a szyby przejrzyste. Kierowca jechał spokojnie i wprawnie. A cena za przejazd nie jest wygórowana.

Benia

08.01.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (9)
Obserwacja dotyczy działania...
Obserwacja dotyczy działania infolinii firmy Szwagropol. W trakcie przeglądania strony internetowej przewoźnika zauważyłam, że dostępna jest opcja zakupu biletów on-line. W związku z tym, że zainteresowana byłam zakupem biletów do Zakopanego i z powrotem na tzw. pożegnanie Małysza zanim zrobię rezerwację chciałam się upewnić, że możliwym jest zakup 3 biletów tam i z powrotem. Kontakt z Panią obsługująca infolinie bardzo uprzejmy i grzeczny. Pani krok po kroku wyjaśniała jak złożyć zamówienie, a wcześniej sprawdziła dostępność miejsc na dany kurs. Dowiedziałam się, że będą podstawione dodatkowe kursy autobusów w związku z dużym zainteresowaniem. Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności szybko otrzymałam maila z potwierdzeniem rezerwacji i wskazaniem nr miejsc na dane kursy z podziękowaniem za zakup. Profesjonalizm działania w każdym detalu to moja ocena działania infolinii tj firmy.

czystairlandia

09.05.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Obserwacja dotyczy strony...
Obserwacja dotyczy strony internetowej www.szwagropol.pl, prywatnego przewoźnika obsługującego miedzy innymi regularną linię na trasie Kraków-Zakopane. Szukałam połączenia na sobotę do Zakopanego, w związku z tym, że miał to być pożegnalny weekend ze skokami Małysza, obawiałam się dużego zainteresowania przejazdami i braku możliwości rezerwacji. Strona wykonana bardzo starannie, poszczególne zakładki szczegółowo opisane, system rezerwacji on-line jak najbardziej możliwy i działający. Rozkłady jazdy dokładnie opisane, cennik biletów podany. Jedyny minus to taki, że przy składaniu rezerwacji dowiaduję się, że bilet jest nieco droższy - ta informacja nie jest w jakiś sposób wcześniej wyszczególniona.

czystairlandia

09.05.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wracając do domu...
Wracając do domu wybrałam najbardziej mi pasujacy kurs, ktory akurat mial Szwagropol. Autobus stał wczesniej na dworcu, dlatego też weszłam do niego i zapłaciłam za bilet. Kierowca był bardzo uprzejmy, nawet rzucił jakimś żartem. Po kilku minutach ruszylismy. Autobus byl czysty i ladny. Kierowca jechal pewnie i bezpiecznie. Dosc szybko bylismy w krakowie, gdzie kierowca chetnie wysadzal pasazerow nie robiac im zadnych problemow i kazdemu mowiac uprzejme dowiedzenia.

Benia

01.12.2010

Placówka

Zakopane, Kościuszki

Nie zgadzam się (0)

Szwagropol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Szwagropol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kurs w dniu...
Kurs w dniu 27.12.2023 z Nowego Targu godzina odjazdu z dworca 11:25. Autobus się nie pojawia, godzina od odjazdu transportu dalej nie ma. Nadmienię, że bilet kupiony on-line z podanymi danymi typu nr tel, adres e-mail. Od przewoźnika żadnej wiadomości o opóźnieniu czy też odwołania kursu. Żadnej alternatywy dla podróżnych. Pocztą pantoflową dowiaduję się, że są korki od strony Zakopanego. Mój pociąg z Krakowa do Wrocławia /na który z zapasem miałem zdążyć/ nie czeka na mnie więc tracę następny środek transportu. Jestem w kropce. Piszę do Szfagropola o zwrot kosztów za dwa niewykorzystane bilety, a oni że mogłem zwrócić bilety 3 godziny przed odjazdem /którego nie było/, a teraz to mogę ich cmoknąć - podsumowując - czuję się okradziony i oszukany. Takiego syfu to nawet w Bangladeszu nie ma. Szfagropolowi słoma z opon wystaje. Tyle w temacie. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.