W aptece panuje ład i porządek. Podłoga w aptece była czysta, na ladzie również nie było żadnych niepotrzebnych rzeczy.Kosmetyki są w miejscach, do których klient ma łatwy dostęp, równo ułożone na półkach. Ze względu na kolejkę czas oczekiwania wyniósł około 5 minut. Obsługa była miła, uprzejma i zaangażowana. Konsultantka zaproponowała tańsze odpowiedniki danego produktu oraz fachowo wymieniła jego wady i zalety.
W banku panował porządek. Konslutanka po minucie od wejścia do banku zaprosiła mnie do swojego stolika i zapytała w czym może pomóc. Na moje pytanie odnośnie kredytu odpowiedziała, iż jakakoliwek analiza będzie mozliwa tylko po okazaniu zaśiwadczenia o zatrudnieniu. Konsultantka, nie zapytała o kwote kredytu, która mnie interesuje, nie zadała także żadnych pytań definiujących moje potrzeby. Wręczająć mi ulotkę banku razem z wizytówką zaprosiła do ponownej wizyty razem z wypelnionym formularzem od pracodawcy oraz dowodem osobistym. Podczas rozmowy konsultantka była miła i uprzejma, na biurku panował porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.