Opinie użytkownika (2)

W piątek...
W piątek jak co tydzień chodzę na zakupy do Biedronki , ceny nie sa wygórowane ,kasjerzy doość mili , ale na terenie marketu towar nie jest poprawnie rozłożony panuje chaos , pourywane rączki przy czerwonych wózkach ...gdy chciałam zapytać o jakiś produkt , którego potrzebowałam niestety nie znalazłam pracownika , który powinien na terenie marketu przebywać w razie sytuacji , która zaistniała .

Anna_3638

04.03.2012

Biedronka

Placówka

Bydgoszcz, Generała Józefa Dwernickiego 9

Nie zgadzam się (1)
Witam serdecznie .Byłam...
Witam serdecznie .Byłam abonentem telewizji N .Umowa , którą zawarłam w roku 2009 dobiegała końca w Listopadzie roku 2010. Zadzwoniła do mnie konsultantka bardzo miła rozmowna kobieta . Zaoferowała mi przedłużenie umowy na bardzo korzystnych warunkach (fakt miałam zadłużenie jednego mc , ale miało to nie mieć wpływu na zawieraną po raz kolejny umowę i jej warunki) .Umowa nawiązywała do obniżenia abonamentu oraz promocji dodatkowego pakietu HBO .Czas jednak mijał , a mój dekoder oczywiście odbierał sygnał z tym , że bez dodatkowego pakietu i ze starą kwotą abonamentu.. Dzwoniłam kilkukrotnie na infolinię . Po raz pierwszy zostałam poinformowana , ze telewizja N ma problemy związane z sygnałem ,po raz drugi i trzeci zostałam poinformowana , że ze względu istniejącego zadłużenia w okresie nawiązania umowy promocja co do mojego abonamentu została przesunięta na mc Luty(oczywiście przy zawieraniu umowy nie zostałam o tym poinformowana). Oczekując pokornie na okres zakończenia się tej kary w mc Lutym nie doczekałam się zmiany w pakiecie telewizyjnym ani obniżenia abonamentu. Dzwoniąc po raz kolejny zażądałam odsłuchania rozmowy , która nawiązywała do zawartej telefonicznie umowy. Do tej pory nie doczekałam się żadnych wyjaśnień .W między czasie przestałam opłacać abonament , którego nie miałam zamiaru przedłużać na starych zasadach . Na dzień dzisiejszy natomiast telewizja N nie zapomniał wysłać mi monitu co do zaległości z bardzo wysokimi odsetkami . Oczywiście nie omieszkam zgłosić tego faktu w miejscu dla spraw konsumentów .

Anna_3638

08.11.2011
Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi