Opinia użytkownika: Anna_3638
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Witam serdecznie .Byłam abonentem telewizji N .Umowa , którą zawarłam w roku 2009 dobiegała końca w Listopadzie roku 2010. Zadzwoniła do mnie konsultantka bardzo miła rozmowna kobieta . Zaoferowała mi przedłużenie umowy na bardzo korzystnych warunkach (fakt miałam zadłużenie jednego mc , ale miało to nie mieć wpływu na zawieraną po raz kolejny umowę i jej warunki) .Umowa nawiązywała do obniżenia abonamentu oraz promocji dodatkowego pakietu HBO .Czas jednak mijał , a mój dekoder oczywiście odbierał sygnał z tym , że bez dodatkowego pakietu i ze starą kwotą abonamentu.. Dzwoniłam kilkukrotnie na infolinię . Po raz pierwszy zostałam poinformowana , ze telewizja N ma problemy związane z sygnałem ,po raz drugi i trzeci zostałam poinformowana , że ze względu istniejącego zadłużenia w okresie nawiązania umowy promocja co do mojego abonamentu została przesunięta na mc Luty(oczywiście przy zawieraniu umowy nie zostałam o tym poinformowana). Oczekując pokornie na okres zakończenia się tej kary w mc Lutym nie doczekałam się zmiany w pakiecie telewizyjnym ani obniżenia abonamentu. Dzwoniąc po raz kolejny zażądałam odsłuchania rozmowy , która nawiązywała do zawartej telefonicznie umowy. Do tej pory nie doczekałam się żadnych wyjaśnień .W między czasie przestałam opłacać abonament , którego nie miałam zamiaru przedłużać na starych zasadach . Na dzień dzisiejszy natomiast telewizja N nie zapomniał wysłać mi monitu co do zaległości z bardzo wysokimi odsetkami . Oczywiście nie omieszkam zgłosić tego faktu w miejscu dla spraw konsumentów .