W dniu 6 kwietnia weszłam do salonu Plusa, zostałam od razu zauważona i przywitana przez pracownika salonu. Po małej chwili został zapytana w czym można mi pomóc i zaproszona do stanowiska. Pracownik poinformował mnie, że najpierw zada mi kilka pytań aby dostosować ofertę do moich oczekiwń i też tak się stało. Po krótkiej rpozmowie pracownik salonu przedstawił mi ofertę. Po wyjaśnieniu moich wszytskich wątpliwości zaproponował mi dodtakowe usługi. Na koniec zostałam zpytania kiedy planuję podjąc decyzję :) Pani poprosiła o mój nr telefonu i umówiliśmy się kiedy może zadzwonić i dowiedzieć się o moją decyzję, niestety nie zadzwoniła :( Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
Po podjechaniu samochodem pod dystrybutor nikt do mnie nie wyszedł, mimo tego, że "placowy" stał wewnątrz sklepu przy drzwiach. Po zatankowaniu paliwa i podejściu do kasy Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła, uśmiechała się do mnie. Dodatkowo zaproponowała mi płyn do spryskiwaczy. Niestety, przez pracownika, który powinien zaproponować pomoc w tankowaniu jestem niezadowolona z obsługi.
Po wejściu do biura zostałam z narzeczonym od razu zauważona, zostaliśmy poinformowani ile musimy czekać na obsługę – 5 min. Po zaproszeniu nas do stanowiska, została nam zaproponowana kawa, a następnie bardzo szczegółowo zostaliśmy wypytani jakie mamy wymagania odnoście wycieczki, na czym nam najbardziej zależy. Atmosfera, mimo naszego niezdecydowania była bardzo „przyjazna”. Pani która nas obsługiwała, miałam wrażenie, że wie o czym mówi, znała bardzo dobrze ofertę kilku biur, była w stanie opowiedzieć nam w kilku zdaniach gdzie i dlaczego warto pojechać, Naprawdę profesjonalna obsługa, aby było takich miejsc więcej.
W placówce było czysto i schludnie, natomiast napięta atmosfera panująca pomiędzy dwoma pracownikami oddziału była odczuwalna, przez co czułam się niekomfortowo. Doradca obsługujący mnie dawał mi odczuć, że zawracam mu niepotrzebnie głowę i był bardzo niezadowolony gdy okazało się, że mój wzór podpisu się nie zgadza, musiał przez to dokonać mojej identyfikacji w inny sposób co przełożyło się na dodatkową jego pracę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.