Opinie użytkownika (4)

W dniu 6...
W dniu 6 kwietnia weszłam do salonu Plusa, zostałam od razu zauważona i przywitana przez pracownika salonu. Po małej chwili został zapytana w czym można mi pomóc i zaproszona do stanowiska. Pracownik poinformował mnie, że najpierw zada mi kilka pytań aby dostosować ofertę do moich oczekiwń i też tak się stało. Po krótkiej rpozmowie pracownik salonu przedstawił mi ofertę. Po wyjaśnieniu moich wszytskich wątpliwości zaproponował mi dodtakowe usługi. Na koniec zostałam zpytania kiedy planuję podjąc decyzję :) Pani poprosiła o mój nr telefonu i umówiliśmy się kiedy może zadzwonić i dowiedzieć się o moją decyzję, niestety nie zadzwoniła :( Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

Anna_3590

20.04.2012

PLUS

Placówka

Puck, M.D. Lotniczego 24

Nie zgadzam się (0)
Po podjechaniu samochodem...
Po podjechaniu samochodem pod dystrybutor nikt do mnie nie wyszedł, mimo tego, że "placowy" stał wewnątrz sklepu przy drzwiach. Po zatankowaniu paliwa i podejściu do kasy Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła, uśmiechała się do mnie. Dodatkowo zaproponowała mi płyn do spryskiwaczy. Niestety, przez pracownika, który powinien zaproponować pomoc w tankowaniu jestem niezadowolona z obsługi.

Anna_3590

16.02.2012

ORLEN

Placówka

Puck, Wejherowska 7

Nie zgadzam się (3)
Po wejściu do...
Po wejściu do biura zostałam z narzeczonym od razu zauważona, zostaliśmy poinformowani ile musimy czekać na obsługę – 5 min. Po zaproszeniu nas do stanowiska, została nam zaproponowana kawa, a następnie bardzo szczegółowo zostaliśmy wypytani jakie mamy wymagania odnoście wycieczki, na czym nam najbardziej zależy. Atmosfera, mimo naszego niezdecydowania była bardzo „przyjazna”. Pani która nas obsługiwała, miałam wrażenie, że wie o czym mówi, znała bardzo dobrze ofertę kilku biur, była w stanie opowiedzieć nam w kilku zdaniach gdzie i dlaczego warto pojechać, Naprawdę profesjonalna obsługa, aby było takich miejsc więcej.

Anna_3590

26.10.2011

Fiesta

Placówka

Gdynia, Przebendowskich 38

Nie zgadzam się (3)
W placówce było...
W placówce było czysto i schludnie, natomiast napięta atmosfera panująca pomiędzy dwoma pracownikami oddziału była odczuwalna, przez co czułam się niekomfortowo. Doradca obsługujący mnie dawał mi odczuć, że zawracam mu niepotrzebnie głowę i był bardzo niezadowolony gdy okazało się, że mój wzór podpisu się nie zgadza, musiał przez to dokonać mojej identyfikacji w inny sposób co przełożyło się na dodatkową jego pracę.

Anna_3590

26.10.2011

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Gdynia, Świętojańska 118

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi