Pragnę pochwalić obsługę klienta. Bardzo przychylnie nastawiona, chętnie udziela informacji. Klient nie czuje się zagubiony wśród góry "papierków", które często musi wypełnić. Otrzymuje zawsze kompetentne informacje i jest obsługiwany miło i co ważne, sprawnie. Mimo dużych kolejek, można więc liczyć na szybkie i pozytywne załatwienie sprawy.
Sklep Reporter w galerii Orkana jest duży i ma bogatą ofertę. Zawsze przyciąga ciekawa wystawa i atrakcyjne wyprzedaże sezonowe. Ubrania są dobrej jakości, niektóre wydają się być tandetne, ale na pochwałę zasługują ubrania typu bluzy czy kurtki. Zawsze są ciepłe i "porządnie" zrobione. Obsługa sklepu jest miła i służy pomocą (ale się nie narzuca!)
Uwielbiam lubelskiego Orsaya. Ubrania są tam poukładane w logicznym porządku, łatwo znaleźć poszukiwaną część odzieży, obsługa służy pomocą, ale nie narzuca się, w przymierzalniach jest czysto i estetycznie. Ubrania są dobrej jakości, bardzo modne i eleganckie. Sklep nie należy do najtańszych, ale też nie straszy bardzo wysokimi cenami. Zachwycają mnie także oryginalne dodatki typu apaszki czy kolczyki. Bardzo pozytywnie oceniam ten sklep.
Sklep z odzieżą H&M zasługuję na pochwałę jeśli chodzi o ofertę. Ubrania są modne i niezbyt drogie. Niestety bywają złej jakości (np. dodatki szybko się psują a odzież wykonana jest z niskiej jakości materiału). Zniechęca mnie także, wygląd przymierzalni - panuje w nich bałagan, odstraszają wieszaki pełne wymiętych ubrań a w kabinach mnóstwo jest śmieci, papierków i urwanych metek.
Do Reala jeżdżę po większe zakupy spożywcze bo zauważyłam, że jest tam wiele korzystnych promocji. Zachęca to do robienia zakupów w tym miejscu. Poza tym podoba mi się wystrój hipermarketu. Wydaje się być przyjazny i zadbany. Z centrum obsługi klienta nie miałam do czynienia, ale mogę stwierdzić, że w kasach obsługiwano mnie miło i sprawnie.
Zawsze gdy muszę kupić coś nagle, choćby w środku nocy, mogę się udać do Tesco bo jest czynne 24 godziny. Niestety odbija się to na pracownikach. Nie zawsze są mili, bywają opryskliwi i widać jak męczy ich praca w hipermarkecie. Wiele do życzenia pozostawia też czystość w toaletach i ogólna estetyka hipermarketu. Oferta jest bogata, z dużą ilością promocji. Do Tesco jednak chodzę tylko wtedy, gdy jestem w pobliżu bo wolę wybierać bardziej przyjazne sklepy.
Kino Cinema City Lublin Plaza cieszy się w Lublinie dużą popularnością. Na pochwałę zasługuje wysoka jakość obrazu, dźwięku, wygodne fotelu (i dużo miejsca na nogi) a także liczne promocje i atrakcje dla najmłodszych widzów. Obsługa jest miła i kompetentna i zawsze chętnie udziela wszelkich informacji. Na minus jest jedynie to, że do kas są zawsze olbrzymie kolejki a po bilety z rezerwacji trzeba stać już godzinę przed seansem (w przeciwnym razie są one anulowane).
Z tego co zaobserwowałam w markecie Media Markt pracuje duża ilość wykwalifikowanych pracowników. Łatwo ich znaleźć na terenie sklepu, znajdują się w kilku miejscach. Zawsze jest kogo zapytać o radę. Udzielają profesjonalnych odpowiedzi na zadawane pytania, są mili i chętnie służą pomocą. Klient nie ma wrażenia, że "wściska" mu się najdroższe produkty.
Zaobserwowałam, że obsługa hipermarketu E.Leclerc jest miła i kompetentna. Wracając ostatnio z zakupów wypadła mi butelka napoju gazowanego, pękła a napój rozlał się po podłodze. Zgłosiłam ten fakt w obsłudze klienta. Poinformowano mnie miło i z uśmiechem, że nic się nie stało. Szkoda została błyskawicznie usunięta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.