Pragnę pochwalić obsługę klienta. Bardzo przychylnie nastawiona, chętnie udziela informacji. Klient nie czuje się zagubiony wśród góry "papierków", które często musi wypełnić. Otrzymuje zawsze kompetentne informacje i jest obsługiwany miło i co ważne, sprawnie. Mimo dużych kolejek, można więc liczyć na szybkie i pozytywne załatwienie sprawy.
Dzisiaj rano wybrałam się do punktu obsługi klienta zakładów energetycznych w Lublinie, można tam opłacić rachunek bez prowizji. wejście do budynku posiada szerokie schody oraz dwa podjazdy o bardzo łagodnym spadku a także szerokie, automatycznie otwierane drzwi co umożliwia łatwy dostęp osobom niepełnosprawnym oraz osobom z dziećmi w wózkach. Niestety wejście do kas nie jest już tak komfortowe , zwykłe szklane drzwi mogą nieco utrudnić dostęp niektórym klientom. Wnętrze jest schludne i czyste, kasy czynne są dosyć długo tj. do godziny 17 przez trzy dni w tygodniu oraz do 14:30 we wtorki i czwartki. Kas jest kilka co umożliwia szybkie i sprawne obsługiwanie klientów .
Pragnę pochwalić obsługę klienta. Bardzo przychylnie nastawiona, chętnie udziela informacji. Klient nie czuje się zagubiony wśród góry "papierków", które często musi wypełnić. Otrzymuje zawsze kompetentne informacje i jest obsługiwany miło i co ważne, sprawnie. Mimo dużych kolejek, można więc liczyć na szybkie i pozytywne załatwienie sprawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.