Recepcja główna bez zarzutu. Działa sprawnie i szybko. Bardzo miła obsługa telefoniczna. Opieka medyczna profesjonalna na wysokim poziomie. Krótki czas oczekiwania na wizytę.Sprawna organizacja. Lekarz dermatolog ma dużą wiedzę i doświadczenie. Jednocześnie ma właściwe podejście do dzieci, cierpliwie tłumaczy w zrozumiałym dla dziecka języku.
Pani z sekretariatu sprawia wrażenie mało kompetentnej. Nie potrafiła wytłumaczyć telefonicznie jak dotrzeć do biura(co jest istotne dla klientów mieszkających poza Krakowem) Gdy w końcu udało mi się dotrzeć na miejsce i cudem zaparkować auto pani sekretarka kazała dość długo czekać na obsługę pomimo, że nie było żadnych klientów. Po pobraniu dokumentów zniknęła znowu na kilka minut. Pomijam fakt, że moją sprawę można było załatwić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty. Pomimo moich licznych telefonów nie miał się kto ze mną spotkać. Biuro szukało ciągłych wymówek, w rezultacie czego sprawa ciągnęła się ponad miesiąc. Biuro obiecało załatwić problem w ciągu 2 tygodni. Po tym czasie zatelefonowałam, żeby się zapytać co się stało. Odpowiedziano mi, żebym "zadzwoniła w przyszłym tygodniu, bo nie ma sekretarki"". Żenująca sytuacja. Zupełny brak profesjonalizmu.
Sklep z ekskluzywną biżuterią firmy Pandora pięknie urządzony jak na markę przystało. Mieści się w samym sercu starego Krakowa w ładnej kamienicy. Salon ładnie urządzony, czysty i dobrze oświetlony. Wystawa zachęca do zajrzenia do środka. Klientów obsługują 2 przemiłe i ładne panie, które chętnie prezentują biżuterie i ochoczo pomagają w wyborze. Zakupy dodatkowo pakowane są w piękne firmowe torebeczki. Salon na światowym poziomie
Salon efektownie urządzony zgodnie z najnowszymi trendami. Salon utrzymany jest w bieli. Na biało ubrany jest też personel.Po wejściu klientem zajmuje się miła Pani z recepcji. Fachowa i miła obsługa.Pełen profesjonalizm. Czas obsługi i oczekiwania bardzo krótki. Bardzo dobre kosmetyki. Personel solidnie wyszkolony.Ceny wysokie, ale warto zapłacić więcej za taką jakość. Lokalizacja b. dobra na terenie supermarketu. Istotne są też godziny otwarcia do 21.00 oraz to , że nie trzeba się wcześniej umawiać.
Zostałam bardzo miło przyjęta mimo, że wcześniej się nie umawiałam. Czekałam ok. 10 min. Fachowe cięcie, dobre kosmetyki i przede wszystkim czystość. Salonik maleńki (2 stanowiska) ale bardzo schludny i panuje w nim przemiła atmosfera. Koszty bardzo niewielkie: mycie, strzyżenie i prostowanie b. długich włosów 25 zł
Chantille. Lokal gustownie urządzony i czysto. Reklama przyciągają klientów w upalne dni na lody. Obsługują 2 ładne dziewczyny, jednak sprawiają wrażenie jakby były w pracy za karę. Nie posiadają rękawiczek jednorazowych, nie są zbyt miłe. W lokalu pomimo pracującej klimatyzacji jest bardzo gorąco. Brakuje tez miejsc siedzących. Oferta lodów bardzo uboga. Smak lodów "sztuczny"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.