Opinia użytkownika: Anna_2620
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: Pani z sekretariatu sprawia wrażenie mało kompetentnej. Nie potrafiła wytłumaczyć telefonicznie jak dotrzeć do biura(co jest istotne dla klientów mieszkających poza Krakowem) Gdy w końcu udało mi się dotrzeć na miejsce i cudem zaparkować auto pani sekretarka kazała dość długo czekać na obsługę pomimo, że nie było żadnych klientów. Po pobraniu dokumentów zniknęła znowu na kilka minut. Pomijam fakt, że moją sprawę można było załatwić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty. Pomimo moich licznych telefonów nie miał się kto ze mną spotkać. Biuro szukało ciągłych wymówek, w rezultacie czego sprawa ciągnęła się ponad miesiąc. Biuro obiecało załatwić problem w ciągu 2 tygodni. Po tym czasie zatelefonowałam, żeby się zapytać co się stało. Odpowiedziano mi, żebym "zadzwoniła w przyszłym tygodniu, bo nie ma sekretarki"". Żenująca sytuacja. Zupełny brak profesjonalizmu.