Opinie użytkownika (4)

Wybrałam się na...
Wybrałam się na zakupy do tego marketu aby kupić produkty spożywcze tj. pomarańcze, kotlety sojowe oraz wędlina. Wchodząc na halę sprzedażową wzięłam koszyk na zakupy i wybrałam się najpierw na dział owoców, lecz pomarańcze były akurat w ofercie promocyjnej i zostało po nich tylko kilka zgniłych sztuk na dnie kontenerów. Udałam się następnie po kotlety sojowe, po drodze oglądając alejkę ze świątecznymi dekoracjami i upominkami. Była ona starannie zaprojektowana a artykuły były dobrze wyeksponowane. Potem szłam w stronę stoiska z wędlinami, lecz kobieta która tam pracowała była oparta o lade przy lodówkach z wędlinami, pisała coś w zeszycie i nie zwracała uwagi czy ktoś ją widzi. Wyglądała na przeziębioną, pociągała nosem, a następnie kilka krotnie kaszlała nie zasłaniając ust. W tym momencie zakończyłam swoje zakupy jedynie na kotletach sojowych. Przy kasie spotkałam się z miła obsługą kasjerki. Zapłaciłam gotówką i opuściłam sklep.

Anna_258

29.11.2013

Carrefour Market

Placówka

Lublin, Andersa 9

Nie zgadzam się (0)
Kończy mi się...
Kończy mi się umowa (4 doładowania w Mixplus) w Plusie więc wybrałam się do salonu Plusa dowiedzieć się szczegółów na temat oferty przedłużenia umowy. Wchodząc pobrałam numerek a siedząca przy wejściu pracownica wskazała mi droge do stanowiska, gdzie czekał na mnie konsultant. Konsultant miło mnie przywital słowami "dzień dobry" a następnie wysłuchał co mnie sprowadza do salonu. Pracownik wyszukał dla mnie ofertę w bazie. Niestety nie różniła się ona od obecnie posiadanej przeze mnie. Poprosiłam więc o cenniki telefonów i stwierdziłam, że zastanowię się nad wyborem telefonu. Pracownik wskazał mi zalety kilku telefonów, zaznaczył je w cenniku i zaprosił ponownie.

Anna_258

15.04.2011

PLUS

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 5

Nie zgadzam się (0)
Obserwcję przeprowadziłam pod...
Obserwcję przeprowadziłam pod kątem funkcjonowania Polskich Linii Lotniczych LOT pomiędzy portem Warszawa (lotnisko Chopina), a Londyn ( lotnisko Heatrow). Na odprawe przybyłam na 2 godziny przed odlotem z bagażem rejestrowanym i dwoma podręcznymi. Pracowica sprawdziła mój paszport oraz kartę pokładową oraz zważyła bagaż. Miałam 5 kg za dużo bagażu więc miałam możliwość zapłaty za nadbagaż lub przepakowania. Wybrałam drugą opcję. Po oddaniu bagażu udałam się do wejścia na pokład. Pół godziny przed odlotem wpuszcono pasażerów na pokład. Przy wejściu na pokład 2 hostessy witały miło podrużujących rozdając dziennik i wskazywały miejsce siedziące zgodne z biletem. Podczas całej podróży hostessy zajmowały sie z zaangażowaniem osobami podróżującymi samolotem. Podczas lotu serwowano darmowe kanapki oraz napoje zimne i gorące. Cały lot przebiegł bez żadnego opóźnienia.

Anna_258

05.04.2011

LOT

Placówka

Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1

Nie zgadzam się (1)
Skontaktowałam się z...
Skontaktowałam się z firmą Netia poprzez infolinie w celu ustalenia najodpowiedniejszego dla mnie abonamentu telefonicznego. Obsługę tą oceniam na +3,ponieważ ogólnie otrzymałam wszystkie potzrebne informacje, ale na polaczenie z konsultantem czekałam aż 10 minut.Drugim powodem obniżonej oceny jest to iż konsultant 3 krotnie przerywał rozmowe aby zapytać sie przełożonego o informacje których potrzebowałam, ponieważ sam takiej wiedzy nie posiadał.Były to podstawowe pytania np. o prędkość internetu w dial-up lub czy minuty darmowe w abonamencie są możliwe do wykorzystania na połączenia dial-up.

Anna_258

20.10.2008

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi