Opinie użytkownika (5)

Ocena neutralna, tak...
Ocena neutralna, tak samo jak neutralne podejście do klienta. Sprzedawcy zajmują się swoją pracą, nie ma obsługi bezpośredniej. Aż czasem chciałoby się podkreślić swoją obecność jako klienta. Kasjerka zdecydowanie unika zwrotów grzeczonściowych, co tworzy bardzo dziwną atmosferę. Ocena nie negatywna, jednak nie pozytywna.

Anna_226

17.09.2008

H&M

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (33)
Bardzo długie oczekiwanie...
Bardzo długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Po jakichś 15 minutach konsultant odebrał, i stwierdził że w danej sprawie nie może pomóc, po czym przełączył mnie dalej...efekt- kolejne minuty oczekiwania, wydłużające się w wieczność. Koniec końców: nie uzyskałam informacji jakiej oczekiwałam. Personel nie jest odpowiednio przeszkolony, konsultanci nie posiadają wiedzy na temat optymalizacji obsługi klienta.

Anna_226

17.09.2008

TELE 2

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Transakcja poprzez allegro.pl....
Transakcja poprzez allegro.pl. Pomimo, że przy sprzedaży internetowej najważniejszy jest miły i szybki kontakt mailowy, tu przez długi czas nie było go w ogóle. Kontakt co prawda się pojawił, jednak pozostawiał wiele do życzenia - zdawkowe odpowiedzi. Jako, że serwis nie był dla mnie satysfakcjonujący - wystawiłam na allegro komentarz neutralny, z uzasadnieniem (bardzo długi czas oczekiwania na kontakt oraz na przesyłkę). W odpowiedzi otrzymałam komentarz negatywny i agresywnie atakujący, pomimo spełnienia wszelkich warunków z mojej strony, jako kupującego.

Anna_226

01.09.2008

DeeZee.pl

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i zaangażowana obsługa. Jeden asystent sprzedaży prowadzi klienta od wejścia do sklepu, poprzez wybór towaru oraz kompletowanie dokumentacji w przypadku sprzedaży ratalnej. Klient nie ma odczucia niepotrzebnego elementu, przebywając w sklepie i gromadząc informacje, potrzebne do podjęcia decyzji zakupowej. Miło, szybko i sprawnie.

Anna_226

01.09.2008

RTV EURO AGD

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (27)
Bardzo kiepska obsługa,...
Bardzo kiepska obsługa, w szczególności na stoisku mięsnym. Ekspedientka arogancka, nie dbająca o podstawowe zasady higieny, podawała żywność bez użycia rękawiczek lub jakiejkolwiek innej ochrony przed bakteriami. Brak zainteresowania klientem - prowadzenie rozmów "na boku" w trakcie obsługi.

Anna_226

01.09.2008

PSS Społem

Placówka

Kraków, Broniewskiego 1

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi