Do sklepu udałam się celem zakupu lokówko - suszarki. Na miejscu nie było poszukiwanego przeze mnie produktu więc poprosiłam w punkcie obsługi klienta aby wskazano mi nabliższy sklep, w którym będę mogła towar zakupić. Pani po sprawdzeniu w komputerze powiedziała że towar jest ale w magazynie. Przyniosła mi okropnie zapakowany, zdezelowany karton (miał to być prezent) i odesłała do kasy. Przy kasie musiałam stać i czekać, az pracownicy skończą rozmawiać i zartować między sobą. Generalnie brak zainteresowania klientem i jego potrzebami. Towar zamiast na sklepie leży w magazynie.
Bardzo miło zaskoczyła mnie jakość obsługi w placówce banku BZ WBK na ul. Legnickiej we Wrocławiu. Poszłam tam aby się dowiedzieć czegoś o produktach inwestycyjnych. Bardzo młody i wykwalifikowany personel sparwnie odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości. Została przedstawiona mi szeroka gama produktów w krótkim czasie i bez zbednych komplikacji jak to zwykle w bankach bywa.
Bardzo szeroki wybór asortymentu. Bardzo miła obsługa, choć na sali sprzedazy jest mało pracowników i robia się kolejki do kasy. Ponadto wszędzie rozstawione są niebieskie skrzynki z towarem. Ale pracownicy dbaja aby towar był ułozony estetycznie. Ciężko znaleźć kasę, która umieszczona jest na parterze choć sklep jest dwupoziomowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.