Stanęłam w kolejce zastanawiając się jakie produkty nabyć. Po 10 minutach stania bez ruchu postanowiłam przejść do innej kolejki. Na szczęścia ta przesuwała się szybciej. Podeszłam do kasy. Ekspedientka wypowiedziała standardową regułkę. Podziękowałam i zaczęłam składać zamówienie. Dostałam informacje iż na kanapkę "zinger" będę musiała zaczekać. W tym czasie obserwowałam obsługę. Sprzedawcy skłądali zamówienia w okienku. W pewnym momencie osoby przygotowujące pogubiły się co dla kogo miały przygotować i w ilu sztukach. Po chwili wyszła kierowniczka i zwróciła dziewczynie mnie obsługującej (która stała i czekała na kanapkę) aby w czasie wolnym posprzątała ladę. Dziewczyna uznając to za zabawne odwróciła się i zaczęła ladę przy "piekarniku" przecierać gołą ręką. Następnie w tą sama rękę wzięła moja kanapkę i podała mi ją. Obserwowałam tam totalne rozluźnienie wśród obsługi.
Na wejściu przywitał mnie uśmiechnięty Pan z ochrony, co wprowadza w dobry nastrój. Towar łatwo dostępny. Poukładany w sposób intuicyjny co ułatwia odnalezienie poszukiwanych rzeczy. Pani na stoisku z drobiem bardzo miła. Obsługiwała z uśmiechem na twarzy, kompetentnie udzielając odpowiedzi na zadane pytania. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. W kasach sprawna obsługa. Pani kasjerka chowając towar do torebek jednocześnie starała się segregować rzeczy tak aby nie łączyć chemii domowej ze spożywką. W sklepie panuje przyjazna atmosfera. Można szybko i sprawnie wykonać zakupy.
Pierwsze wrażenie -pozytywne. Duży wybór asortymentów. Pozytywna zmiana-możliwość zakupienia świeżego pieczywa.Zwiększona liczba obsługi i czynnych kas co przyspieszyło zakupy.Obsługa sprawna, kompetentna.Niezależnie od działu udzielano konkretnych i kompetentnych odpowiedzi. Jedynie na dziale z alkoholem musiałam dość długo oczekiwać na przyjście kasjerki. Panie w kasach miłe i uśmiechnięte. Pracownik, który był w pracy pierwszy raz (poinformował mnie o tym) pomimo iz nie posiadał wiedzy na temat gdzie lezy poszukiwany przeze mnie towar pomógł mi w poszukiwaniach i zdecydowanie mi to ułatwił.
Obsługa rzeczowa.W sklepie czynna była tylko jedna kasa pomimo dużej ilości klientów. Pomimo długiej kolejki szybka realizacja płatności.Pani obsługująca z uśmiechem udzielała krótkich i konkretnych odpowiedzi na stawiane pytania dotyczące zakupionego towaru. Bardzo dobra kawa i zakupione kanapki. Usmiech pani obsługujacej zachęca do ponownego przyjścia.
Obsługa nie potrafiła udzielic informacji o miejscu poszukiwanego towaru.Kasjerka niegrzecznie odpowiadała na stawiane pytania.Po skasowaniu towarów kiedy podałam jej 100 zł niegrzecznie odpowiedziała, że nie ma wydać i czekała na moją reakcje.W końcu okazało się że ma drobne i z łaską dała resztę.
Po wejściu do sklepu od razu czułam sie obserwowana przez ochroniarza. Ochrona w sklepie traktuje klienta jak potencjalnego złodzieja. Zdecydowana byłam na zakup konkretnych produktów więc szybko przemieściłam sie do warzyw. Miałam wrażenie, że ochroniarz powedrował zaraz za mną obserwując równocześnie wejście czy nie wchodzi kolejna osoba.
Przy kasie ekspedientka w sposób nieuprzejmy zwróciła mi uwagę iż soczek ze słomka który wzięłam sprzedawany jest w zgrzewkach po trzy (na półce nie było ani słowa informacji na ten temat). Zabrała go nie pytając mnie nawet czy decyduję się może na zakup "trzypaku".
Ogólnie sklep ten nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Myślę, że nie będe tam robić zakupów ze względu na mała liczbę kas, duże kolejki i niemiłą obsługę.
Udałam się tam po odbiór pieniędzy z ubezpieczenia. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Pieniądze zostałyt wypłacone mi sprawnie. Pani sprawdzała na miejscu czy pieniądze mi się należą, więc nie musiałam na nie czekać ani też przychodzić powtórnie do Oddziału.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.