Koszmar. Karmę kupiłam 20 grudnia i od razu oplacilam. Do dnia dzisiejszego widnieje „do opłacenia”. 10 stycznia 2020 dodzwoniłam się na infolinię i zrezygnowałam z zakupu. Zwrot pieniędzy miał być do 14 dni. W międzyczasie dotarło zamówienie, którego nie odebrałam. Dziś tj. 24 stycznia zadzwoniłam zapytać, co z moimi pieniędzmi i usłyszałam, ze została wystawiona WCZORAJ nota na zwrot, bo nie odebrałam przesyłki. Przesyłka dotarła w okolicy 15 stycznia!!!. Nota wystawiona prawie 10 dni później. Od ponad miesiąca firma dysponuje moimi pieniędzmi. Koszmar. Omijać z daleka!!!!!
W dniu dzisiejszym udałam się do ING BŚ celem zmiany numeru telefonu komórkowego, na który wysyłane zostają kody autoryzacyjne. W banku prócz mnie były 2 osoby. Mimo faktu, iż placówka otwarta jest od od godz. 9:00, a ja punktualnie o tej godzinie przekroczyłam jej próg, w baku obsługiwane były juz wspomniane 2 osoby w dwóch okienkach. Po około 2 minutach zostałam poproszona przez Pana Łukasza S. Całe załatwienie sprawy trwało ok. 5 minut. Pracownik banku w sprawny sposób załatwił moją sprawę, oferując jednocześnie pomoc przy ponownym uruchomieniu dostępu do systemu ING BankOnline. Cały mój pobyt w placówce trwał 9 minut. Jestem zaskoczona ale też i zadowolona z jakości obsługi w dniu dzisiejszym.
Korzystałam z infolinii Banku Pocztowego aby zasięgnąc informacje dotyczące kredytu. Po skończonej rozmowie zostałam z totalnym chaosem. Zgłaszając kwotę kredytu uzyskałam dwie różne odpowiedzi - podkreślam w jednej rozmowie telefonicznej z tą samą osobą - dotyczące zarówno samej kwoty rzeczywistej kredytu jak również potrzebnego zabezpieczenia. Na moje stwierdzenie, że nie bardzo rozumiem jak to jest możliwe, pracownik infolinii poinformował mnie, że też tego nie rozumie, ale tak pokazuje system.
W dniu 15-10-2008 udałam się do placówki SKOK Kopernik aby zasięgnąc informacji dotczącej uzyskania kredytu. W placówce było mało mało osób w związku z tym zostałam szybko obsłużona. Pracownik poinformował mnie o dokumentach niezbędnych do złożenia wniosku jednak większośc informacji jakie uzyskałam wynikały z zadawanych przeze mnie pytań. W związku z tym iż miałam wrażenie, że nie soatałam poinformowania dokładnie o możliwości uzyskania kredytu postanowiłam skorzystac jeszcze z infolinii. Okazało się, że pracownik placówki nie poinformował mnie o konieczności opłacania składki członkowskiej w razie korzystania z kredytu. W związku z tym na chwilę obecną nie mam pełnej jasności jakie są zasady uzyskania kredytu w placówce SKOK.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.