Opinia użytkownika: Anna_139
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W dniu dzisiejszym udałam się do ING BŚ celem zmiany numeru telefonu komórkowego, na który wysyłane zostają kody autoryzacyjne. W banku prócz mnie były 2 osoby. Mimo faktu, iż placówka otwarta jest od od godz. 9:00, a ja punktualnie o tej godzinie przekroczyłam jej próg, w baku obsługiwane były juz wspomniane 2 osoby w dwóch okienkach. Po około 2 minutach zostałam poproszona przez Pana Łukasza S. Całe załatwienie sprawy trwało ok. 5 minut. Pracownik banku w sprawny sposób załatwił moją sprawę, oferując jednocześnie pomoc przy ponownym uruchomieniu dostępu do systemu ING BankOnline. Cały mój pobyt w placówce trwał 9 minut. Jestem zaskoczona ale też i zadowolona z jakości obsługi w dniu dzisiejszym.