W dniu 15.12.2009rrobiłam zakupy w sklepie Carrefour, Na wejściu piękna świąteczna wystawa produktów świątecznych zachęcających do kupowania prezentów, duży wybór asortymentowy. Niestety na dziale serów i obok na wędlinach gdzie chciałam zrobić zakup jedna pani obsługująca dwa stoiska na dodatek odwrócona plecami nie zauważyła klienta przy ladzie, po chwili oczekiwania, przyglądając się jak pani rozpakopwywuje dliny z foli zawołałam czy ktoś ty obsługuje? Pani odpowiedziała za chwileczkę i porzucając swoje dotychczasowe zajęcie podeszła i zrealizowałą moje zamówienie. Niestety w tym czasie na dziale wędlin stała kolejka kilku klientów oczekująca na obsługę, dwie osoby w między czasie zrezygnowałąy z zakupów wędlin. Podobno jest na dziale mrożonek i ryb świeżych , jedna osoba obsługuje te dwa działy. Chciałam kupić mrożonki na wagę, ale zrezygnowałam ponieważ Pani Najpierw obsługiwała klientów na dziale ryb świeżych, oczywiście miała jednorazowe rękawiczki i fartuch, ale pomyślałam iż to co będzie nakładać przejdzie zapachem ryb.(Tak już wcześniej przy poprzedniach zakupach było). Wybór asortymentu duży ale zła organizacja pracy na stoiskach, stanowiskach i działach co bardzo utrudnia sprawne zakupy. Podobnie jest na dziale warzyw jeden pan obsługuje wagi i zdarza się że wykłada towar co powoduje oczekiwanie przy wadze( może z braku personelu zainstalować samoobsługowe wagi!), podobnie z wagą na słodyczach kolejny raz brak papieru drukującego ) nie można dokonać zakupu cukierków na wagę, nie ma nikogo z obsługi kto by się tą sytuacją zainteresował)
W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w sklepie Carrfure, parking duży można było znaleść miejsce do zaparkowania, po zrobieniu zakupów większość kas otwarta więc nie stało sie długo, szybko przyjemnie robi się zakupy, pozatym czysto. Załoga uprzejma i na stoiskach z wędlinami i serami cała obsada.
W dniu wczorajszym byłam klientem pizzerni Marco Polo znajdującej się na moim osiedlu. Wchodząc do lokalu od razu widać, że lokal ma klasę jego wystrój, czystość i porządek jest natychmiast zauważalny. Gdy usiedliśmy do stolika za chwilę była klenerka z kartą, gdy tylko wybraliśmy dania zaraz zamówienie zostało przyjęte, oczekiwanie na potrawy trwało trochę dłużej ale robione są na miejscu.Załoga lokalu bardzo uprzejma, usmiechnięta i życzliwa, a na dodatek stroje służbowe schludne, czyste i wyprasowane. Bardzo dobre wrażenie na mnie zrobił lokal, nie wiedziałam że na osiedlu jest taka mała pizzeria ze swoisty klimatem i tak dobrym jedzeniem. Od wczoraj to" mój" lokal.
W dniu wczorajszym byłam umówiona na spotkanie z przedstawicielem firmy PZU w sprawie ubezpieczenia mieszkania. Pan bardzo punktualny, w rozmowie rzeczowy, dokładnie przedstawił wszystkie możliwe warianty ubezpieczenia.Wskazał dodatkowe mozliwośći ubezpieczenia dla dziecka w razie zdarzenia związanego z odpowiedzialnością AC. Naprawdę wiedział co proponuje i jakie korzyści takie rozwiązanie przyniesie. Jestem bardzo zadowlona , z całą pewnością będę polecać usługi tego przedstawiciela.
Kupiłam tani bilet w atrakcyjnej cenie i to wszystko z pozytywów tej firmy, wsiadałam w Warszawie tłok niesamowity no cóz koniec wakacji, miejsca siedzące były bo miałam miejscówki ale niestety bagażu nie mogłam umieścić w przedziale bo wszystkie półki zajęte. Nawet te nad moim miejscem,nie pozostało mi nic innego jak postawić bgaż na korytarzu, współpasażerka całą droge do poznania trzymała swój na kolanach. Wszystkie miejsca w przedzile zajete tłok niesamowity nawet nóg nie ma gdzie rozprostować. Konduktor bardzo nie uprzejmy ( dzień dobry i dowidzenia to chyba dawno zapomniał), Nawet nie słuchał co sie do niego mówi, jedna ze współpasażerek zresztą zakonnica chciała zapytać o której pocią będzie na stacji docelowej na której miała wysiadać, jednak pan konduktor tak szybko skasował bilety że nawet nie słyszał jak mówiła, "jaki nie uprzejmy"- te słowa z ust zakonnicy mówia same za siebie>> Jedyny plus to że wars mimi kłopotów z przejechanie wózkiem przez korytarz dotarł do nas. Jednak nigdy tanich biletów i powrotó w końcówkę wakacji.
Wybrałam się na zakupy, chciałam kupić telefon komórkowy dla dziecka. Zjeździłam wszystkie duże sklepy w Szczecinie. Ostatnim był Auchan. Jakie było moje duże zdziwienie, paking przestronny dużo miejsca wolnego, mozna zaparkować. Duż galeria na wejściu, i na dodatek czysto, wnętrze przestronne dużo miejsca do manewrowania koszykiem, między pólkami przejeżdza się bez większego problemu. Duży wybór asortymentu kóry mnie interesował, dodatkowo nie było problemu ze znalezieniem obsługi stoika rtv. Miły sympatyczny pan, który potrafił wyjasnić wszekie wątpliwości. Dodatkowym zaskoczeniem było to że można za towar zapłacić u Pana który nam doradzał bez konieczności stania w kolejce do kasy. Gdy ktoś przychodzi tylko po produkt z asortymentu rtv będzie bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Drugi pozytwy to to że są kasy samoobsługowe. Mając mało towaru, sama mogę się kasować , dla mnie super, fajne rozwiązanie, pierwszy sklep który ma takie kasy. Jestem mile zaskoczona obsługą, która jest miła, pomocna, potrafi wyjaśnić wątpliwości, a nawet wskazać najlepsze rozwiązanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.