Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W Tesco w Biłgoraju obsługa jest mało pomocna, spotkałam się już tam kilka razy z "lekkim" podejściem o klienta ostatnio chcąc kupić mleko, które akurat było na promocji po przejściu kilka razy marketu zapytałam jedną z pracownic gdzie znajdę dany produkt, odpowiedź tej Pani brzmiała proszę szukać ja mam inna pracę ( chociaż stała i rozmawiała z kolegą), więc ja dalej szukałam tego mleka, którego w końcu i tak nie kupiłam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.