Sklep odwiedzam często, uwielbiam ich bieliznę. Fakt ceny poza promocją są wysokie, jednak często trafiają się promocje. Udało mi się w wakacje zakupić dwa 3częsciowe komplety (biustonosz, stringi i figi) ślicznej i dobrej gatunkowo bielizny po ok 60-70 zł za komplet. Personel bardzo miły, ekspedientki służą pomocą, informują o promocjach. Jedyne co można im zarzucić to fakt, że czasami za dużo plotkują z ekspedientkami z sąsiadujących sklepów.
Do odwiedzenia Reserved zachęciły mnie promocje przede wszystkich 50% obniżki na swetry (jak się później okazało drugi sweter można było zakupić z 50% obniżką, oczywiście obniżka liczona od swetra tańszego), zakupiła dwa swetry, które zgodnie z metką kosztowały 39,9 zł. Zapłaciłam za oba niecałe 60 zł. Dodatkowo zakupiłam córce 3 pary rajstop również na promocji po 9,90 zl za parę. Żaden inny produkt nie zaciekawił mnie na tyle aby go zakupić, ogólnie w sklepie planował rozgardiasz, swetry były poupychane na stojaki, pomieszane zarówno rozmiarami, kolorami i modelami. Ekspedientki rozmawiały przy kilku klientach czekających przy kasie na temat szefowej sklepu z Galaxy co nie było dość taktowne z ich strony, dowiedziałam się między innymi, że szefowa sklepu z Galaxy "wcale nie jest taka wesoła i lepiej na nia uważać".
Odwiedziłam dziś Orsay w poszukiwaniu czapki i "komina", niestety ku mojemu zaskoczeniu nie udało mi się nic zakupić. Ogólnie był mały wybór. Gdy zapytałam ekspedientkę o komin, który ok. miesiąc temu był dość mocno wyeksoponowany w sklepach firmowych zarówno w Kaskadzie, Auchan jak i w Galaxy nie była mi w stanie pomóc, nie wiedziała jaki komin mam na myśli. Nie zaproponowała mi niczego w zamian mimo, że powiedziałam jej, że poszukuję czapki i komina jednak zastanawiam się nad modelem i kolorem. Ze sklepu wyszłam bez zakupów, trochę zniesmaczona z powodu braku większego zainteresowania ze strony ekspedientki.
Podczas zakupów w CH Kaskada postanowiłam zajść do sklepu firmowego Tchibo Polska, gdzie serwują wyśmienitą dużą Caffe Latte na wynos za jedyne 5,90 zł. Ledwo przekroczyłam próg sklepu, usłyszałam "Dzień dobry w Tchibo Polska". Osobiście uważam, że to dobre powtanie konsumenta, dzięki osobistemu przywitaniu klient czuje się zauważony. Ogólnie w sklepie panował ład i porządek, w tle leciała spokojna melodia, ekspedientki stały przy kasach i z uprzejmością obsługiwały klientów. Ceny w Tchibo Polska niestety nie są za niskie, przeraziła mnie cena kurtki męskiej, która nie miała w sobie nic specjalnego, a kosztowała 349 zł. Odkąd odkryłam wspomnianą wcześniej Caffe Latte za każdym razem gdy jestem w Kaskadzie zachodzę do Tchibo, dodatkowym plusem jest program motywacyjny polegający na zbieraniu pieczątek za zakupione artykuły (w moim przypadku kawę) - 8 zebranych pieczątek gwarantuje darmową kawę. Ogólnie wyszłam ze sklepu zadowolona mimo, że kupiłam jedynie kawę. Planuję powrót przy kolejnej wizycie w CH Kaskada.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.