Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze. Profesjonalny...
Bardzo dobrze. Profesjonalny personel, rzeczowy i konkretny.

Aneta_1070

04.12.2018

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo miła obsługa, zawsze uśmiechnięta i życzliwa.

Aneta_1070

04.12.2018
Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo dobra...
Świetnie. Bardzo dobra jakość transmisji oraz internetu. Poza tym, dostęp do telewizji na komputerze.

Aneta_1070

30.11.2018

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła, konpetentna i dobrze poinformowana.

Aneta_1070

30.11.2018

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Absolutnie najlepsza...
Świetnie. Absolutnie najlepsza oferta na kartę. Bardzo dobry zasięg. Nigdy mnie nie zawiodła.

Aneta_1070

25.11.2018

a2mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Konsultantka była...
Dobrze. Konsultantka była miła i życzliwa, jednak na tym koniec. Pani która mnie obsługiwała, nie spełniła obietnic, które złożyła podczas obsługi.

Aneta_1070

23.11.2018

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Obsługa w...
Ok. Obsługa w tym banku jest średnia. Za każdym razem spotykam się z niewiedzą pracowników na temat produktów.

Aneta_1070

22.11.2018

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Nigdy...
Bardzo dobrze. Nigdy nie miałam na tej stacji żadnych probemów. Dobre paliwo, miła obsługa.

Aneta_1070

16.11.2018

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty Pani...
Podczas wizyty Pani z obsługi klienta nie posiadała podstawowej wiedzy z zakresu obsługi konta osobistego w placówkach partnerskich. Odesłała mnie do domu, informując że nie ma możliwości zmiany danych osobowych i poleciła kontakt z infolinią. Po moim telefonie na infolinię banku, okazało się że jest odwrotnie. Przez telefon nie mogę zmienić swoich danych osobowych, ponieważ ta operacja, wymaga potwierdzenia w postaci podpisu na dokumencie. Po powrocie do placówki następnego dnia, Pani z obsługi ponownie próbowała wmówić mi, że miała rację. Dopiero po mojej stanowczej odmowie wyjścia i zażądaniu rozmowy z kierownikiem, okazało się, że jednak Pani z obsługi klienta się myliła. Dopiero wtedy moja sprawa została załatwiona formalnie, jednakże do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnego potwierdzenia dostarczonego do domu, w formie pisemnej, zgodnie z zapewnieniem Pani kierownik placówki w Nowym Dworze Mazowieckim.

Aneta_1070

03.04.2018

Nest Bank

Placówka

Nowy Dwór Mazowiecki, Ul. Paderewskiego 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi