Podczas wizyty Pani z obsługi klienta nie posiadała podstawowej wiedzy z zakresu obsługi konta osobistego w placówkach partnerskich. Odesłała mnie do domu, informując że nie ma możliwości zmiany danych osobowych i poleciła kontakt z infolinią. Po moim telefonie na infolinię banku, okazało się że jest odwrotnie. Przez telefon nie mogę zmienić swoich danych osobowych, ponieważ ta operacja, wymaga potwierdzenia w postaci podpisu na dokumencie. Po powrocie do placówki następnego dnia, Pani z obsługi ponownie próbowała wmówić mi, że miała rację. Dopiero po mojej stanowczej odmowie wyjścia i zażądaniu rozmowy z kierownikiem, okazało się, że jednak Pani z obsługi klienta się myliła. Dopiero wtedy moja sprawa została załatwiona formalnie, jednakże do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnego potwierdzenia dostarczonego do domu, w formie pisemnej, zgodnie z zapewnieniem Pani kierownik placówki w Nowym Dworze Mazowieckim.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.