Cel wizyty: naostrzenie łyżew w serwisie.Na początku muszę wspomnieć że było bardzo dużo klientów. Na samym początku odwiedziłam serwis ale nikogo z pracowników nie było i czekały 3 osoby w kolejce. Po chwili pojawiła się Pani i zaczęła obsługiwać. Gdy była moja kolej poinformowała mnie że nie ma Pana serwisanta który zajmuje się ostrzeniem bo jest na przerwie i przyjdzie za 45 min. Potem zjawił się jakiś Pan i przyjął zamówienie do realizacji i powiedział że będzie gotowe na jutro. Po czym zapytał czy nie wybieram się jeszcze na sklep na zakupy to może uda się dziś je naostrzyć jeśli mi zależy na czasie. Udałam się na zakupy.Do kasy czekałam ok 10 min. ale były wszystkie otwarte. Pani była miła i uprzejma powiedziała dzień dobry i do widzenia. Po zakupach czekałam jeszcze ok. 10 min. na naostrzenie łyżew. Zlecenie wykonano prawidłowo.
Pani przy kasie była miła i uśmiechnięta mimo dużych kolejek do kasy. Powiedziała dzień dobry. Po odejściu od kasy życzyła miłego dnia. Podczas zakupów poprosiłam o pomoc jedną z Pań będących na sklepie o wskazanie gdzie znajduje się poszukiwany produkt przeze mnie.Od razu poszła ze mną i wskazała towar.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.