Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aneta_1012

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Cel wizyty: naostrzenie łyżew w serwisie.Na początku muszę wspomnieć że było bardzo dużo klientów. Na samym początku odwiedziłam serwis ale nikogo z pracowników nie było i czekały 3 osoby w kolejce. Po chwili pojawiła się Pani i zaczęła obsługiwać. Gdy była moja kolej poinformowała mnie że nie ma Pana serwisanta który zajmuje się ostrzeniem bo jest na przerwie i przyjdzie za 45 min. Potem zjawił się jakiś Pan i przyjął zamówienie do realizacji i powiedział że będzie gotowe na jutro. Po czym zapytał czy nie wybieram się jeszcze na sklep na zakupy to może uda się dziś je naostrzyć jeśli mi zależy na czasie. Udałam się na zakupy.Do kasy czekałam ok 10 min. ale były wszystkie otwarte. Pani była miła i uprzejma powiedziała dzień dobry i do widzenia. Po zakupach czekałam jeszcze ok. 10 min. na naostrzenie łyżew. Zlecenie wykonano prawidłowo.