Opinie użytkownika (8)

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_390

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_390

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_390

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_390

04.07.2017

Koleje Wielkopolskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wyniknął problem z...
Wyniknął problem z interpretacją przepisu. udałem sie na sale klientów na parterze. Zostałem skierowany do merytorycznego pracownika, gdzie uzyskałem rzetelne informacje na temat interesującej mnie sprawy. Ogólnie Urząd bardzo czysty. pracownicy w tym dniu byli wyrozumiali i przygotowani. cała sprawa zajęła mi 15 minut. Bravo

Andrzej_390

05.01.2012

Urząd Skarbowy Ostrów Wielkopolski

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Chłapowskiego 45

Nie zgadzam się (2)
Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w nowootwartym sklepie , zauważyłem jedną sprawę. Otóż kilka osób z obsługi sklepu starało sie nie :przemęczać" pracą . Do kasy trzeba było poprosic ekspedientkę , obsłużony zostałem bez uśmiechu. Tak jakby od łaski. ogólnie sklep bardzo czysty i dobrze zaopatrzony. Klientów będzie miał sporo.

Andrzej_390

29.12.2011

Dino

Placówka

Przygodzice, PTR 10

Nie zgadzam się (3)
Pozytywna i miła...
Pozytywna i miła obsługa. Niezbyt duża kolejka do Pani. Ogólnie miła i czysta placówka. Klientów przyjmowało 6 stanowisk. Byłem zapłacic rate kredytu. Przy okazji zaproponowano mi kilka produktów , ale w sposób grzeczny i nie nachalny. Dostałem wyczerpujące informacje na tematkredytu restukturyzacyjjnegoi konsolidacji.

Andrzej_390

27.12.2011

Santander Bank Polska

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Plac Bankowy 1

Nie zgadzam się (10)
Obsługa niekompetentna. Brak...
Obsługa niekompetentna. Brak dostatecznej informacji na temat kredytu restrukturyzacyjnego. Po za tym pracownicy nie zainteresowani osobami wchodzącymi. Są zajęci własną rozmową. Czas oczekiwania na rozmowe się przedłużał. Brak kompetentnej informacji, a także zły kontak telefoniczny w celu wyjaśnień

Andrzej_390

22.12.2011

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Ostrów Wielkopolski, kolejowa 11

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi