Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wyniknął problem z interpretacją przepisu. udałem sie na sale klientów na parterze. Zostałem skierowany do merytorycznego pracownika, gdzie uzyskałem rzetelne informacje na temat interesującej mnie sprawy. Ogólnie Urząd bardzo czysty. pracownicy w tym dniu byli wyrozumiali i przygotowani. cała sprawa zajęła mi 15 minut. Bravo
Podczas zakupów w nowootwartym sklepie , zauważyłem jedną sprawę. Otóż kilka osób z obsługi sklepu starało sie nie :przemęczać" pracą . Do kasy trzeba było poprosic ekspedientkę , obsłużony zostałem bez uśmiechu. Tak jakby od łaski. ogólnie sklep bardzo czysty i dobrze zaopatrzony. Klientów będzie miał sporo.
Pozytywna i miła obsługa. Niezbyt duża kolejka do Pani. Ogólnie miła i czysta placówka. Klientów przyjmowało 6 stanowisk. Byłem zapłacic rate kredytu. Przy okazji zaproponowano mi kilka produktów , ale w sposób grzeczny i nie nachalny. Dostałem wyczerpujące informacje na tematkredytu restukturyzacyjjnegoi konsolidacji.
Obsługa niekompetentna. Brak dostatecznej informacji na temat kredytu restrukturyzacyjnego. Po za tym pracownicy nie zainteresowani osobami wchodzącymi. Są zajęci własną rozmową. Czas oczekiwania na rozmowe się przedłużał. Brak kompetentnej informacji, a także zły kontak telefoniczny w celu wyjaśnień
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.