Dzisiaj podczas zakupów w osiedlowym Tesco na Przymorzu przy ul. Opolskiej oszukano mnie na 1,50 - kupowałem mix sałat w opakowaniu na stoisku warzywnym gdzie cena (format A4 kolor żółty) zawieszona nad towarem wskazywała 3,00 - po zapłaceniu za towary i zwróceniu uwagi kasjerce - ta zaczęła wydzierać się ze swojej kasy aż przyjdzie jakaś pani z sali po czym ta krzyknęła że sałata jest cytuje "po cztery z hakiem" gdy poprosiłem o udanie się ze mną na stoisko warzywa - usłyszałem że jest to stara cena a pani przed chwilą wyłożyła towar i nie zdążyła zmienić ceny - poprosiłem o zmianę etykiety ale tu odezwu już nie było - nie było przepraszam - nie było zwrotu różnicy w cenie. Istna niekompetencja i brak standardów w obsłudze klienta - nie mam innego wyjścia jak poinformować Inspekcję Handlową oraz UOKiK o wprowadzaniu w błąd klienta - jako dowód mam zdjęcie etykiet
Postanowiłem ocenić nowy salon RTV Euro AGD w Galerii Przymorze. Sklep przestronny, dobrze oświetlony z dużym wyborem sprzętu i promocji zachęcających do jego kupna. Obsługa w zasięgu wzroku, niezbyt natrętna podchodzi dopiero po chwili jak zauważy że sami sobie nie radzimy. Sklep naprawdę godny polecenia ze względu na asortyment i ceny - obsługa o wiele milsza niż w sąsiednim Alfa Centrum - pracownicy chetnie pomagają klientom oferując np mozliwość sprawdzenia dostępności towaru w sąsiednim sklepie.
Po niedawnej aktywacji nowego telefonu w play otrzymałem w ramach bonusu starter play o wartości 5zł który chciałem przekazać znajomej by mogła w ramach bezpłatnych minut kontaktować się ze mną bez żadnych kosztów - wszystko ładnie pięknie ale owy starter był trefny nie logował karty sim do sieci - pracownik play w empiku wymienił mi kartę wyjaśnił (bardzo kompetentnie w czym jest problem) jednak za wymianę starteru musiałem zapłacić 5zł - suma nie jest duża ale dziwny to niedziałający bonus za który później i tak muszę zapłacić. Punkt dla obsługi Play'a minus dla firmy za naciąganie stałego klienta
Bardzo uprzejma i profesjonalna obsługa na kasie nr 21 - uprzejma pani kasjerka sprawdziła mi cenę towaru a ponieważ opakowanie było uszkodzone - sprawdziła jego zawartość po czym zaproponowała mi udanie się do stanowiska nadzoru kasowego w celu uzyskania upustu - w wyniku sugestii pani kasjerki uzyskałem 15% rabat na zakupiony artykuł.
bardzo niemiła obsługa przy kasie nr 3 - pięciu klientów do kasy - czas oczekiwania 16min 32sekundy !! Uważam że o tej porze powinno być czynnych więcej kas by usprawnić obsługę klienta czekanie prawie 17 minut gdy przed sobą ma się 4 klientów to istny skandal - gdzie podział się personel sklepu? na hali sprzedażowej widziałem tylko 1 pracownika układającego towar na stoisku warzywnym
Bardzo miła obsługa przy kasie - gdy zapomniałem kupić jednego artykułu (wino do kolacji ktora przyrzadzam dla mojej przyszlej zony) pani zaproponowala mi nowy artykul w sklepie, poczym zachwalajac jego walory i przystepna cene zaoferowala ze mi ja przyniesie i tak tez zrobila. Widac ze w Biedronce mozna spotkac czasami i wysoka kultura osobista i jakosc obslugi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.