Opinie użytkownika (2)

Sklepy Biedronka. Najświeższe...
Sklepy Biedronka. Najświeższe doświadczenie z dnia 03.04.2024. Promocje biedronki. Nieprawidłowo oznaczone promocje słodyczy oraz alkoholu. Na kasie nie wchodzi promocja, wołam pracownika. Pani tłumaczy, że prawdopodobnie koleżanka błędnie przypisała etykietkę z promocyjną ceną. Pech chciał że do dwóch różnych produktów w tym samym czasie. Pani sprawdziła na kasie co się nie zgadza, poszła sprawdzać na regałach oznaczenie i jaka powinna być cena. Wróciła, nabiła cenę "korzystniejszą" dla klienta. Czyli taką jaka była na etykiecie promocyjnej. Niepotrzebne zamieszanie, strata czasu dla klienta na kasie samoobsługowej. Uwierzył bym w pomyłkę z etykietami gdybym był pierwszy raz w tym sklepie. To już tradycja w tej sieci , jeżeli klient nie zwraca uwagi na ceny nabite na kasie. Ogólnie w sklepie bałagan z paletami w alejkach, pustymi kartonami po promocyjnych produktach. Obsługa widać że zmęczona pracą. Jeżeli klient upomni się że błędna cena została nabita w porównaniu z ceną na regale, zostaje to sprostowane lub tylko skwitowane odpowiedzią że błędnie Pan spojrzał. Zatem loteria. Robię zakupy bo gdzieś jedzenie trzeba kupić. A promocjami w stylu "6 szt. w cenie 4" robię sobie w domu zbędny magazyn.

AndrzejKurdziel_imOv

04.04.2024

Biedronka

Placówka

Rumia, Sabata 1

Nie zgadzam się (0)
Byłem klientem banku...
Byłem klientem banku kilka lat temu, powróciłem w tym roku. Niestety zmiana czasu obsługi na gorsze. Długi czas obsługi jednego klienta. Dla przykładu, założyłem konto przez Internet, musiałem odwiedzić placówkę w celu potwierdzenia danych personalnych. Podejście pierwsze w placówce w Gdyni. Wszyscy pracownicy banku zajęci. Oczekiwałem 40min. więc wyszedłem bez załatwienia sprawy. Drugie podejście - placówka w Rumii. Udało się., niebyło nikogo w kolejce przede mną, jedna Pani była wolna. Udało się potwierdzić dane. Jednak pracownik banku "był zobowiązany" poinformować mnie o możliwości wzięcia kredytu, o karcie kredytowej i o kilku innych zbędnych dla mnie sprawach. Czas załatwienia całej sprawy wyniósł ok. 40min. Owszem, obsługa miła, z uśmiechem na twarzy pomimo godziny popołudniowej. Jasno wyjaśniła sprawę. Jednak stanowczo zbyt dużo czasu poświęcone sprawom w których nie przyszedłem do banku.

AndrzejKurdziel_imOv

04.04.2024
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi