Opinia użytkownika: AndrzejKurdziel_imOv
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklepy Biedronka. Najświeższe doświadczenie z dnia 03.04.2024. Promocje biedronki. Nieprawidłowo oznaczone promocje słodyczy oraz alkoholu. Na kasie nie wchodzi promocja, wołam pracownika. Pani tłumaczy, że prawdopodobnie koleżanka błędnie przypisała etykietkę z promocyjną ceną. Pech chciał że do dwóch różnych produktów w tym samym czasie. Pani sprawdziła na kasie co się nie zgadza, poszła sprawdzać na regałach oznaczenie i jaka powinna być cena. Wróciła, nabiła cenę "korzystniejszą" dla klienta. Czyli taką jaka była na etykiecie promocyjnej. Niepotrzebne zamieszanie, strata czasu dla klienta na kasie samoobsługowej. Uwierzył bym w pomyłkę z etykietami gdybym był pierwszy raz w tym sklepie. To już tradycja w tej sieci , jeżeli klient nie zwraca uwagi na ceny nabite na kasie. Ogólnie w sklepie bałagan z paletami w alejkach, pustymi kartonami po promocyjnych produktach. Obsługa widać że zmęczona pracą. Jeżeli klient upomni się że błędna cena została nabita w porównaniu z ceną na regale, zostaje to sprostowane lub tylko skwitowane odpowiedzią że błędnie Pan spojrzał. Zatem loteria. Robię zakupy bo gdzieś jedzenie trzeba kupić. A promocjami w stylu "6 szt. w cenie 4" robię sobie w domu zbędny magazyn.