Opinia użytkownika: AndrzejKurdziel_imOv
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Byłem klientem banku kilka lat temu, powróciłem w tym roku. Niestety zmiana czasu obsługi na gorsze. Długi czas obsługi jednego klienta. Dla przykładu, założyłem konto przez Internet, musiałem odwiedzić placówkę w celu potwierdzenia danych personalnych. Podejście pierwsze w placówce w Gdyni. Wszyscy pracownicy banku zajęci. Oczekiwałem 40min. więc wyszedłem bez załatwienia sprawy. Drugie podejście - placówka w Rumii. Udało się., niebyło nikogo w kolejce przede mną, jedna Pani była wolna. Udało się potwierdzić dane. Jednak pracownik banku "był zobowiązany" poinformować mnie o możliwości wzięcia kredytu, o karcie kredytowej i o kilku innych zbędnych dla mnie sprawach. Czas załatwienia całej sprawy wyniósł ok. 40min. Owszem, obsługa miła, z uśmiechem na twarzy pomimo godziny popołudniowej. Jasno wyjaśniła sprawę. Jednak stanowczo zbyt dużo czasu poświęcone sprawom w których nie przyszedłem do banku.