Kilka dni temu robiłam zakupy w centrum handlowym Port Łódź. Chciałam kupić prezent dla mojego sześciomiesięcznego chrześniaka. Weszłam do sklepu "Smyk" i nie zostałam zauważona przez żadnego sprzedawcę. Kilkoro z nich mijało mnie w pośpiechu, choć się rozglądałam nikt nie zapytał czy w czymś może pomóc ani nie przywitał mnie jako klientki prostym zwrotem "Dzień Dobry". Szukałam letnich czapeczek dla chłopca 6-ciomiesięcznego. Udałam się na dział z ubrankami dla niemowląt ale nigdzie nie mogłam znaleźć czapeczek dla chłopców. Wzrokiem poszukałam sprzedawcy. Kilkanaście metrów ode mnie stały dwie zajęte rozmową sprzedawczynie więc podeszłam i zapytałam gdzie są czapeczki na 6 miesięcy. Jedna z nich odparła, że ma właśnie przerwę, a druga machnęła ręką w kierunku narożnika z którego właśnie przyszłam. Zapytałam czy mogłaby mi pokazać bo byłam w tamtym miejscu i nie mogłam znaleźć wskazanego artykułu. Pani odparła, że na pewno tam są i że jak podejdę to znajdę, a jak nie ma to znaczy, że się skończyły. Wróciłam ponownie sama we wskazane miejsce. Nie znalazłam czapeczki i pośpiesznie wyszłam ze sklepu. Szkoda, że pani mi nie pomogła bo może faktycznie coś przeoczyłam i mogłabym w Smyku dokonać zakupu.
Witam,W poniedziałek wpłacałam pewną sumę pieniędzy we wpłatomacie w łódzkiej Manufakturze. W trakcie mojej transakcji nastąpiła awaria systemu. Zdarza się, złośliwość rzeczy martwych. Pieniądze, które wpłaciłam zostały pobrane. Niestety nie otrzymałam potwierdzenia wpłaty i nie znalazły się one na moim koncie. Poprosiłam o pomoc pana z mKiosku, który udzielił mi informacji,że muszę zadzwonić na mLinię. Powiedział żebym się nie denerwowała bo to się zdarza i wszystko będzie w porządku. Konsultantka do której bardzo szybko się dodzwoniłam była przemiła i wyjaśniła, że niebawem ktoś przeliczy stan pieniędzy we wpłatomacie i znajdą się one niezwłocznie na moim koncie. Uspokoiła mnie zapewnieniami, że to tylko formalność. Dziś pieniążki są na moim koncie bankowym. Pracownicy m Banku są przemili i kompetentni. Jako klient czuję się dobrze obsłużona i poinformowana. W przyszłości w podobnej sytuacji będę o wiele spokojniejsza. Z całą pewnością mogę polecić usługi mBanku pozostałym klientom.
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za podzielenie się opinią dotyczącą funkcjonowania wpłatomatów oraz jakości obsługi. Jako, że główną, dedykowaną formą wpłat środków na rachunek w mBanku jest korzystanie z wpłatomatów, zależy nam, aby użytkowanie ich było dla naszych Klientów maksymalnie przyjazne. Mamy świadomość, iż awarie maszyn depozytowych w istotny sposób wpływają na możliwość korzystania z kont, dlatego Bank stara się rozpatrywać reklamacje dotyczące maszyn depozytowych w najszybszym możliwym terminie. Ciesze się, ze podjęte przez nas działania faktycznie spotkały się z Pani zadowoleniem. Wyrażam nadzieję, że dalsza współpraca bedzie przebiegała w równie satysfakcjonujący sposób. Przypominam, że pozostajemy do Pani dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajdzie Pani na stronie www.mbank.pl oraz pod numerami telefonów 801 300 800 lub 42 6300 800. Pozdrawiam Joanna Włodarczyk, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.