Opinia użytkownika: Androsace
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Witam,W poniedziałek wpłacałam pewną sumę pieniędzy we wpłatomacie w łódzkiej Manufakturze. W trakcie mojej transakcji nastąpiła awaria systemu. Zdarza się, złośliwość rzeczy martwych. Pieniądze, które wpłaciłam zostały pobrane. Niestety nie otrzymałam potwierdzenia wpłaty i nie znalazły się one na moim koncie. Poprosiłam o pomoc pana z mKiosku, który udzielił mi informacji,że muszę zadzwonić na mLinię. Powiedział żebym się nie denerwowała bo to się zdarza i wszystko będzie w porządku. Konsultantka do której bardzo szybko się dodzwoniłam była przemiła i wyjaśniła, że niebawem ktoś przeliczy stan pieniędzy we wpłatomacie i znajdą się one niezwłocznie na moim koncie. Uspokoiła mnie zapewnieniami, że to tylko formalność. Dziś pieniążki są na moim koncie bankowym. Pracownicy m Banku są przemili i kompetentni. Jako klient czuję się dobrze obsłużona i poinformowana. W przyszłości w podobnej sytuacji będę o wiele spokojniejsza. Z całą pewnością mogę polecić usługi mBanku pozostałym klientom.