Opinie użytkownika (4)

Dnia 20.11.2017 r....
Dnia 20.11.2017 r. kupowałam biżuterie w salonie Yes. Niestety nie wyszłam zadowolona z obsługi. Gdybym nie wiedziała czego konkretnie chce z katalogu online prawdopodobnie nie ujrzałabym owego egzemplarza na oczy. Dodatkowo obsługa niezbyt miła,a w takich miejscach jednak szczególnie powinno zabiegać o klienta. Proces pakowania biżuterii niezbyt staranny. Musiałam upominać się o kartę stałego klienta, bo biżuteria była już nabita, a Pani przy kasie najwyraźniej mi nie dowierzała, musiała sprawdzić, kolejno nabić produkt i dokonaliśmy pełnej usługi transakcji. Wydaje mi się, że takie rzeczy jak karta klienta powinny leżeć po stronie sprzedawców i oni powinni przypominać nam klientom o ich istnieniu. Gdyby zmienić podejście obsługi i udoskonalić kompetencje, prawdopodobnie wyszłabym zadowolona z salonu.

Alicja_655

21.11.2017

Yes

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (1)
Dnia 15.11.2017 roku...
Dnia 15.11.2017 roku byłam w sklepie SWISS w celu przymierzenia się do zakupu zegarka. Spotkałam się z miłą i bardzo kompetentną osobą, która udzieliła mi odpowiednich informacji na temat danego modelu i marki. Porządek w miejscu pracy zachowany, szyby aż lśniły. Zdecydowanie mogę polecić sklep i obsługę.

Alicja_655

21.11.2017

SWISS

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj 20.11.2017 robiłam...
Dzisiaj 20.11.2017 robiłam zakupy w H&M, spotkałam się z miłą obsługą zarówno na terenie sklepu jak i przy kasie. Porządek i ład miejsca pracy zachowany, towary powystawiane prawidłowo. Jedyną kwestią do której można byłoby się przyczepić jest fakt zerwania,niektórych metek np. promocyjnych na poszczególnych rzeczach.

Alicja_655

21.11.2017

H&M

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym tygodniu...
W zeszłym tygodniu robiłam zakupy w wskazanej Biedronce, spotkałam się z niemiłym rozczarowaniem ze strony personelu. Zapytane o asortyment sklepu pewne dwie Panie, nie umiały mi jakkolwiek odpowiedzieć, nie skierowały mnie do innej kompetentnej osoby w celu dostarczenia odpowiedniej informacji. Niestety wyszłam ze sklepu z niewiedzą czy dany produkt jest na stanie. Pomijając fakt braku niektórych towarów na pułkach i długie oczekiwanie w kolejce, z racji aktywności tylko dwóch kas przy kolejkach liczących co najmniej 5 osób. Ogólny ład i porządek zachowany.

Alicja_655

21.11.2017

Biedronka

Placówka

Kamienna Góra, Broniewskiego 26b

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi