Opinia użytkownika: Alicja_655
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Dnia 20.11.2017 r. kupowałam biżuterie w salonie Yes. Niestety nie wyszłam zadowolona z obsługi. Gdybym nie wiedziała czego konkretnie chce z katalogu online prawdopodobnie nie ujrzałabym owego egzemplarza na oczy. Dodatkowo obsługa niezbyt miła,a w takich miejscach jednak szczególnie powinno zabiegać o klienta. Proces pakowania biżuterii niezbyt staranny. Musiałam upominać się o kartę stałego klienta, bo biżuteria była już nabita, a Pani przy kasie najwyraźniej mi nie dowierzała, musiała sprawdzić, kolejno nabić produkt i dokonaliśmy pełnej usługi transakcji. Wydaje mi się, że takie rzeczy jak karta klienta powinny leżeć po stronie sprzedawców i oni powinni przypominać nam klientom o ich istnieniu. Gdyby zmienić podejście obsługi i udoskonalić kompetencje, prawdopodobnie wyszłabym zadowolona z salonu.