W dziale obsługi klienta zakładałam konto studenckie, podchodząc do biurka pracownicy powiedziałam jedynie,że jestem zainteresowana oferowanym przez ich bank kontem dla studentów. Ona nie informując mnie zupełnie o kosztach, zasadach działania, poprosiła od razu o mój dowód. Zaskoczona jej zachowaniem i ciekawa jego wyniku dałam dowód. Po chwili dała mi do podpisu umowę o założenie konta. Wszystko odbywało się bez słowa. Powiedziałam, że muszę przeczytać dokumenty przed podpisem, na to ona, że to zajmie za długo czasu. Powiedziałam więc, żeby mi wytłumaczyła zasady posiadania konta, na to ona, że są zamieszczone w internecie i przychodząc do banku powinnam być już poinformowana! Zupełny brak kompetencji, ignorujące podejście do pracy i potencjalnych klientów są powodami tak niskiej oceny.
W sklepie nie miałam zamiaru niczego kupować, jedynie się rozejrzeć. Gdy tylko przekroczyłam próg zaskoczyło mnie dzień dobry od ekspedientki myjącej zakurzone pudełka. Kiedy spacerowałam po sklepie inna ekspedientka zaproponowała mi swoją pomoc, gdy odmówiłam przeprosiła i powiedziała,że gdybym czegoś potrzebowała to jest obok. Inna schodząc z górnego piętra sklepu również powiedziała dzień dobry. Przyznana ocena jest tak wysoka, ponieważ rzadko zdarza się takie zainteresowanie klientem, a już na pewno mówienie klientowi dzień dobry. To była naprawdę miła obsługa, ciekawa odmiana wśród innych sklepów, gdzie pracownicy tylko czekają,aż niechciany klient opuści sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.