Opinia użytkownika: Aleksandra_81
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W dziale obsługi klienta zakładałam konto studenckie, podchodząc do biurka pracownicy powiedziałam jedynie,że jestem zainteresowana oferowanym przez ich bank kontem dla studentów. Ona nie informując mnie zupełnie o kosztach, zasadach działania, poprosiła od razu o mój dowód. Zaskoczona jej zachowaniem i ciekawa jego wyniku dałam dowód. Po chwili dała mi do podpisu umowę o założenie konta. Wszystko odbywało się bez słowa. Powiedziałam, że muszę przeczytać dokumenty przed podpisem, na to ona, że to zajmie za długo czasu. Powiedziałam więc, żeby mi wytłumaczyła zasady posiadania konta, na to ona, że są zamieszczone w internecie i przychodząc do banku powinnam być już poinformowana! Zupełny brak kompetencji, ignorujące podejście do pracy i potencjalnych klientów są powodami tak niskiej oceny.