weszłam do sklepu z zamiarem kupna eleganckich spodni , niestety żadna ekspedientka nie raczyła podejść do mnie i zainteresować eis mną na domiar tego jak ja podeszłam się ekspedientki pytając o spodnie to usłyszałam trzeba sobie poszukać jest wiele spodni i tak się skonczyła moja wizyta więcej tam nie pójde
Po raz kolejny wybrałam się do sklepu w CH Forum aby sprawdzić jak na klientów działa obsługa do wymiany miałam wieże gdyż jedna strona klapki się nie domykała żadna osoba nie podeszła nawet się nie zainteresowała, poza tym jak w koncu kogoś znalazłam nie mieli już takich rodzajów wież i chcieli mi wcisnąć z wystawy za taką sama cenę bardzo mnie to poirytowało, zażądałam zwrotu pieniążków wiec jakiś pan niezbyt zadowolony podszedł po raz wtórny i stwierdził ze jest jakas jeszcze na zapleczu, wiec mi wymienili więcej tam nic nie kupie
Wybrałam się z mężem upatrzyć lodówkę ,z dolnym zamrażalnikiem troszkę czekaliśmy aż ktoś się nami zainteresuje po kilku minutach podszedł pan zapytawszy się czego poszukujemy , w odpowiedzi na nasze pytanie przedstawił nam lodówkę Beko w niskiej cenie o klasie A, na nasze pytania odpowiadał wyczerpujące przedstawił nawet propozycje ratalna
Szanowny Kliencie
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie.
Zapraszamy ponownie do skorzystania z naszej oferty!
obserwacja dotyczy zgłoszenia...
obserwacja dotyczy zgłoszenia awarii żelazka bosch wada przekręcenie pokrętła i wylewanie się wody z parownika ,dzwoniąc do punktu serwisowego usłyszałam iż mam oddać żelazko tam gdzie zakupiłam a wada zostanie usunięta gdyż żelazko jest na gwarancji po zawiezieniu żelazka wada została usunięta
Wybrałam się z mężem po zakup drukarki,po wejsciu na dział podszedł do nas pracownik z zapytaniem" w czym mogę pomóc"powiedzieliśmy iż poszukujemy drukarki wiec przedstawiła nam oferty promocyjne i zapytał czy mama juz wybrany swój model wiec powiedzieliśmy iż tak drukarkę HP pan podszedł z nami aby udzielić nam pełnej informacji o wybranym modelu, również poinformował gdzie znajdziemy papier jak i tusze do niej , bardzo podobała nam się obsługa , pan poświecił nam dużo czasu , wytłumaczył nam zasady działania jak i podłączenia drukarki
Wybrałam się z moim dzieckiem do Capella pley centrum rozrywkowego dla dzieci wchodząc bardzo spodobał mi się wygląd całego otoczenia kolorowo, czyściutko miła obsługa , zaraz po wejsciu przywitały mnie panie z uśmiechem na twarzy , zapytały na ile godzinek i wręczyły bilecik na kawkę lub herbatkę po czym jak się rozgościłam zapytały co podać , poprosiłam herbatkę, dostałam z wyborem z firmy Lipton mały mój poszybował na trampolinę , potem czystą zjeżdżalnie , był zmęczony wiec poprosił o chwile wytchnienia i picie ,podchodząc do lady miałam duży wybór muszę pochwalić jest w czym wybierać, na terenie placu byliśmy ok 2 h po czym podchodząc do kasy dostałam rachunek zapłaciwszy zauważyłam ze również moze płacić kartą co jest bardzo wygodne,panie miło nas pożegnały
Witam weszłam do salonu i odrazu zostałam zauważona , podchodzącą panią zaraz zapytała w czym mogę pomoc , ja chciałam zbadać wzrok sobie wiec zostałam skierowana odrazu do pani doktor, kapitalna obsługa , wszystko dokładnie potem razem z panią wybieram oprawki i szkła ustaliłam termin odbioru super, jedyny minus ze nie bardzo proponują tańszych oprawek no ale to moje odczucie
Ten sklep zasługuje na miano superr sklepu i sprzedawcy , poszukiwałam coś na urodzinki dla mężusia pani która mnie obsługiwała poświęcała czas dla mnie bardzo dokładnie doradzała co jest modne i wypytywała w czym mąż najlepiej się czuje .Warto robić tam zakupy.
Weszłam do Alior banku aby zapoznać się z ofertą dotycząca założenia kont osobistych obsługiwała mnie pani Aleksandra bardzo miła , schludnie i czysto ubrana , na zadawane przeze mnie pytania odpowiadała w zrozumiały mi sposób.Została mi zaproponowana kawa, i pani Aleksandra nawet zaproponowała mi założenie konta nocnego przy czym wyjaśniła o co chodzi w tym koncie.
Wchodząc do banku jestem mile przywitana "Dzień dobry w czym mogę pomóc ", obsługuje mnie mężczyzna doradca klienta , jest elegancko, schludnie i czysto ubrany, przekazuje więc swoje informacje na temat czego chciałbym uzyskać od Doradcy klienta, mianowicie zmianę danych osobowych w banku, moja osoba zostaje zostaje obsłużona bardzo uprzejmie i mile ,jak i pomoc przy wprowadzeniu karty również zostaje również przeze mnie dostrzeżona
Weszłam z dzieckiem do sklepu aby wybrać buty. Panie, które tam obsługują wyglądają na zmęczone życiem, sama musiałam się zorientować gdzie jest dział dla dzieci. Nie usłyszałam "możne w czymś" pomoc, niestety, nic takiego z ust nie padło. Mając mniejsze dziecko na wózku typu spacerówka nie sposób tam wjechać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.