Opinie użytkownika (2)

Po przeszło 9...
Po przeszło 9 tygodniach od złożenia wniosku o kredyt hipoteczny zostaliśmy zaproszeni przez doradcę na podpisanie umowy kredytowej. Doradca zaprosił nas do osobnego pokoju, gdzie czekaliśmy półtorej godziny SAMI, bez żadnych informacji. Zaczęliśmy dzwonić do doradcy i jego przełożonych. Okazało się, że po przeszło dwóch miesiącach rozpatrywania naszego wniosku, pomylono walutę w umowie ubezpieczenia kredytu, więc czekaliśmy 2 godziny bez sensu i musieliśmy przyjść następnego dnia ponownie. Był to kolejny z długiej listy przykład niekompetencji i chaosu panującego w tym banku.

Aleksandra_574

12.04.2010

Deutsche Bank

Placówka

Warszawa, al. Armii Ludowej 26

Nie zgadzam się (24)
Jest to bardzo...
Jest to bardzo profesjonalny, przyjazny i rzetelny bank. Jestem jego wieloletnią klientką, więc odczułam ten profesjonalizm w wielu sytuacjach: zawsze bardzo sympatyczny i sprawny kontakt z m-linią, problemy są szybko załatwiane przez telefon, bez konieczności stania w kolejkach; obsługa w placówkach nastawiona frontem do klienta, elastyczna i skuteczna (np.wyrabiając kartę euro26 nie miałam zdjęcia. Zamiast odesłać mnie z kwitkiem, skserowano moje zdjęcie z innego dokumentu). Załatwienie każdej sprawy odbywa się błyskawicznie i pozostawia przyjemne uczucie, że tam się dba o klienta. Kiedy zdarzyła się pomyłka banku w związku z naliczaniem kar za nieterminowe spłaty karty, napisałam maila w tej sprawie z prośbą o ich zwrot oraz podstawą prawną - bank nie robił absolutnie żadnych problemów, zwrot szybko wpłynął na moje konto i znów...niby niemiła pomyłka, ale ostateczna reakcja banku spowodowała, że jestem ich klientką do dziś, korzystam z kolejnych ich produktów finansowych i na prawdę polecam ten bank znajomym.

Aleksandra_574

12.04.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (31)
01.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo cieszy nas tak pozytywna opinia na temat mBanku. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza współpraca z Klientami układała się na jak najwyższym poziomie. Dowodem tego jest otrzymane od Klientów Godło Jakość Obsługi 2009 w kategorii Banki. Takie wyróżnienie od Klientów jest dla nas zaszczytem i motywacją do dalszego polepszania jakości usług. Dziękujemy za wieloletnie zaufanie i zachęcamy do dalszej współpracy. Pozdrawiam. Joanna Broniewska

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi