Opinie użytkownika (6)

W ubiegłym roku...
W ubiegłym roku starałam się wraz z mężem o pożyczkę hipoteczną. bo jest nieco wyżej oprocentowana od kredytu hipotecznego ale nie podaje się celu przeznaczenia. Idąc za duchem postępu skorzystaliśmy z doradztwa profesjonalnej firmy Expander(jak wtedy się nam wydawało). W ciągu tygodnia zgromadziliśmy wszystkie potrzebne dokumenty, jednak oczekiwanie na pożyczkę hipoteczną trwało 2,5 miesiąca. Pewnie czas byłby krótszy gdyby pani doradca uważniej wsłuchała się w sytuację klienta. Od początku informowaliśmy, że jesteśmy zainteresowani pożyczką w wypłacona w euro i spłacaną w euro. Podkreślaliśmy fakt, iż mąż zarabia w euro i będzie to dla nas najkorzystniejsze, niezależnie od tego czy kurs waluty będzie szedł górę czy w dół nie poniesiemy ryzyka kursowego. Pożyczka przygotowana do wypłaty były w PLN ( zamiast w euro) Co to za doradca finansowy dla którego spred bankowy nie ma znaczenia, choć jego wartość znacznie przekraczała kwotę spłacanej raty. Jest również dla nas niepojęte jak można wyjechać na wakacje nie przekazując dokumentacji kierownikowi biura , który mógłby kontrolować na bieżąco postępy naszej sprawy.

Aleksandra_35

30.09.2008

Expander

Placówka

Gdynia, Starowiejska 41-43/13

Nie zgadzam się (27)
Jedno z moich...
Jedno z moich dzieci od 3 lat posiada konto (młodzieżowe) w mBanku i jest bardzo zadowolone. Praktycznie nie ma żadnych opłat, nie ma problemów z dostępnością podczas logowania, usługa mtransfer jest robiona w czasie rzeczywistym (bez opóźnień gdy większość banków ma opóźnienie 24 godzinne) co jest bardzo przydatne podczas doładowywania konta telefonicznego. Jedyny mankament to super niskie oprocentowanie.

Aleksandra_35

30.09.2008

mFinanse

Placówka

Gdynia, ul. Starowiejska 26

Nie zgadzam się (18)
Nie chciałabym uchodzić...
Nie chciałabym uchodzić za malkontenta, z cała sumiennością mogę powiedzieć, że są banki, które potrafią w profesjonalny sposób dbać o swojego klienta. Po przez bank Nykredit, w którym spłacam pożyczkę hipoteczną w Euro (taki przelew jest również traktowany jako przelew zagraniczny), zostałam skierowana do Citibank Handlowy i ten właśnie bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji od takiego przelewu. Obsługa ta, z którą miałam kontakt byłą bardzo kompetentna, wszystkie informacje których mi udzielono zgadzają się ze stanem faktycznym. Obsługa konta przez Internet jest prosta i czytelna i co bardzo ważne nie było żadnych problemów z pierwszym logowanie. Potwierdziła się zasada, że najlepszą reklamą jest zadowolony klient dzięki mojej satysfakcji z usług banku mój syn i dwaj jego koledzy zostali klientami Citibanku.

Aleksandra_35

30.09.2008

Citi Handlowy

Placówka

Gdynia, Świetojańska 104A

Nie zgadzam się (27)
Nasze rozczarowanie co...
Nasze rozczarowanie co do oferty Banku ING niestety nie skończyło się, będąc jeszcze klientem VIP zostaliśmy poinformowani, iż dokonując przelewu przez Internet łącznie z przelewami zagranicznymi nie ma żadnych opłat. Niestety zapomniano dodać, że istnieje coś takiego jak prowizja, która nie mieści się pod pojęciem opłata w Banku ING (minimum 40 max 200 PLN). Przy przelewie kwoty 100€ prowizja 40 PLN stanowi ponad 12% dodatkowych kosztów. Należy również wspomnieć o wyjątkowo powolnej obsłudze przy kasie, w której dokonywałam przelewu i jak zwykle problem nastręczała pobierana opłata lub prowizja co jest dość trudne do określenia w tym banku i jak wcześniej pani obsługująca, przy mnie zapoznawała się z tabela opłat z broszury reklamującej ofertę banku. Mnie to specjalnie nie dziwiło ale innego zdania byli klienci oczekujący w gigantycznej kolejce (dokonanie zwykłego przelewu trwało 0,5 godz.) Nasza współpraca lub raczej przykre doświadczenia z tym bankiem zakończyły się po trzech tygodniach.

Aleksandra_35

30.09.2008
Nie zgadzam się (17)
Nie zrażeni wcześniejsza...
Nie zrażeni wcześniejsza sytuacja, postanowiliśmy zaufać jeszcze raz Bankowi ING, który w owym czasie zajmował zaszczytne pierwsze miejsce w rankingu banków. Założyliśmy konto VIP, otrzymaliśmy swojego doradcę, który bardzo o nas dbał do momentu gdy się dowiedział, że walory którymi dysponowaliśmy nie będą lokowane w funduszach inwestycyjnych proponowanych przez Bank ING. Wcześniej uzgodniliśmy, iż za pośrednictwem doradcy będziemy negocjować z maklerem Banku ING cenę sprzedaży pokaźnej ilości dewiz. W uzgodnionym dniu „nasz doradca” odesłał nas do okienka, w którym ponownie trafiliśmy na panią nie znającą oferty banku ,w którym pracuje. W naszej obecności zapoznała się z ofertą banku umieszczoną na stronie internetowej, ku wielkiemu swojemu zdziwieniu odkryła, iż taka usługa jest dostępna. W efekcie końcowym otrzymaliśmy satysfakcjonujący kurs sprzedaży waluty.

Aleksandra_35

30.09.2008
Nie zgadzam się (31)
W ubiegłym roku...
W ubiegłym roku zapragnęliśmy założyć konto maklerskie w Banku ING. Okazało się, że w głównym oddziale w Gdyni na Skwerze Kościuszki, pomimo oferty banku nie było nikogo kto byłby przeszkolony w tej materii. Usilnie próbowano nas zbyć i sugerowano zakładanie konta przez Internet. Pewnie byłaby to rozsądna propozycja gdyby nie termin oczekiwania na przesyłki kurierskie co mogło potrwać do 2-ch tygodni. Niestety nam zależało na czasie i pan z infolinii ponownie odesłał nas do banku. Tym razem mieliśmy więcej szczęścia bo naszą rozmowę usłyszała pracownica, która oficjalnie nie była przeszkolona ale posiadała inwencję twórczą i podjęła się założenia nam konta co trwało około godziny. Gdyby nie życzliwość i kreatywność tej młodej osoby pewnie kolejny raz zostalibyśmy odprawieni z tak zwanym kwitkiem.

Aleksandra_35

30.09.2008
Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi