Do sklepu Dajar wybrałam się w celu zakupu noży. Miałam problem z wyborem pomiędzy dwoma markami, bardzo pomogła mi ekspedientka pracująca w tym sklepie. Ekspedientka opowiedziała mi o gwarancji na produkty, popularności zakupu wśród klientów, co bardzo ułatwiło mi wybór.
Do sklepu Parfois udałam się w celu zakupu bransoletki. Po wejściu do sklepu zostałam od razu zauważona i przywitana. Po około 2 minutach podeszła do mnie ekspedientka w celu zaoferowania swojej pomocy. Był to odpowiedni czas, ponieważ mogłam najpierw sama rozejrzeć się po sklepie. Od ekspedientki otrzymałam informacje gdzie mogę znaleźć produkty, których szukam. Niestety sprzedawca nie podszedł do mnie ponownie po jakimś czasie, aby sprawdzić czy znalazłam to czego szukałam, ewentualnie doradzić w końcowej fazie zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.