Podjechałam do CCC aby skorzystać z wyprzedaży i kupić sandały. Wybór był faktycznie duży, buty ładne, więc chwilę to trwało zanim przymierzyłam kilka par i wybrałam te idealne. Byłam tym bardziej zadowolona, że pudełko wskazywało, że buty te są przecenione o 50%. Podeszłam do kasy, pani zabrała moją kartę płatniczą, po czym syknęła "od razu uprzedzam, że te buty nie są w przecenie i kosztują X zł" (2 razy więcej niż się spodziewałam). Dopytuję więc jak to możliwe, Pani nadal bardzo nieuprzejmie tłumaczy że klienci musieli poprzekładać. Podziękowałam więc i wyszłam. Naprawdę rozumiem, że coś takiego mogło się zdarzyć, ale sposób komunikacji z klientem- karygodny. Nie polecam.
Bardzo dobra obsługa, pracownicy w samym sklepie pomocni i uśmiechnięci, pani w kasie nie zapomniała o zaproponowaniu produktów w promocji, z uśmiechem przyjęła odpowiedz odmowną i zakończyła transakcję. Pracownicy zajęci układaniem towaru.
Sklep ma świetny asortyment, dość łatwo się w nim odnaleźć dzięki dobrze opisanym alejkom. Sklep ma też pewne wady- pracownicy jeżdżą takimi elektrycznymi urządzeniami widłowymi, masywnymi i szybkimi i nieraz miałam wrażenie, że gdybym się sama nie odsunęła obsługujący maszynę nie zatrzymałby się przed "przeszkodą" (w postaci klienta). Niestety spotkałam się z niekompetencją i negatywnym nastawieniem obsługi sklepu (na przykład gdy zapytałam o lokalizację produktu), obsługa zajęta rozmową między sobą, nie udzielono mi pomocy, gdy miałam problem w kasie samoobsługowej (pani, która tam "pomaga" zarządziła, że mam odłożyć produkt, który sprawiał problemy).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.