Opinie użytkownika (4)

Obsługa w Pepco...
Obsługa w Pepco i traktowanie klientów przez firmę są na prawdę na medal. W sklepie jest czysto i schludnie, a ekspedientki są miłe, kulturalne i gotowe do pomocy. Obsługa w kasie jest sprawna, a przy tym grzeczna i z uśmiechem. Chciałam jednak zwrócić uwagę na politykę firmy wobec klientów, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Ubranie, które chciałam kupić miało wadę (niewielka plamka) - był to jedyny egzemplarz w tym rozmiarze. Postanowiłam więc zapytać o możliwość rabatu ze względu wadę towaru. Przy kasie pokazałam plamę ekspedientce, od razu zrozumiała o co chodzi. Wytłumaczyła, że sama nie może udzielić zniżki, ale od razu zawołała kierowniczkę. Kierowniczka szybkiej telefonicznej konsultacji z kierownikiem wojewódzkim odparła, że owszem, jak najbardziej w takim wypadku może udzielić rabatu (rzędu 10-15% wartości towaru). Cała sprawa odbyła się szybko i z uśmiechem. Jest to pierwszy sklep, w którym respektuje się prawo klienta do negocjacji ceny, jeśli towar posiada wady. I za to należy się im wielki plus.

Aleksandra_1377

23.07.2013

PEPCO

Placówka

Warszawa, Rembielińska 20

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów wstąpiłam...
Podczas zakupów wstąpiłam do sklepu Centro w Wola Park. Była to moja pierwsza wizyta w tym sklepie i pewnie nie ostatnia. Sklep oferuje duży wybór butów w przystępnych cenach, szczególnie podczas wyprzedaży. W kwestii jakości tego obuwia nie mogę się jeszcze wypowiedzieć, ponieważ zbyt krótko ich używam, ale wyglądają na solidnie wykonane. Szczególnie muszę pochwalić obsługę - jest pomocna, ale nie nachalna. Panie są uśmiechnięte i chętne do pomocy, przy czym nie "atakują" klientów już przy samym wejściu i dają czas na spokojne rozejrzenie się. Ogólna ocena wypada bardzo pozytywnie.

Aleksandra_1377

23.01.2013

Centro

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się dość na uboczu i chyba nie jest często odwiedzany przez klientów. Ma to swoje plusy - nie ma kolejek. Niestety z tego powodu wybór w sklepie jest również niewielki, nie udało mi się zakupić wszystkich produktów, których potrzebowałam. Ze wszystkich kas otwarta była tylko jedna, nic dziwnego, poza mną w sklepie były może 4 osoby (nie licząc pracowników). Z przykrością muszę powiedzieć, że pani kasjerka była bardzo nieuprzejma. Nie odpowiedziała na moje "dzień dobry" ani na inne zwroty grzecznościowe. Całą swoją postawą zdawała się wyrazić, że siedzi tam za karę i nawet nie dostaje pensji. Z wyżej wymienionych powodów obsługę i wybór asortymentu oceniam negatywnie. Ceny i jakość produktów dobre, jak w innych sklepach tej sieci.

Aleksandra_1377

19.01.2013

Tesco

Placówka

Warszawa, Toruńska 92

Nie zgadzam się (1)
27. grudnia złożyłam...
27. grudnia złożyłam dość duże zamówienie na stronie softpack.pl i natychmiast je opłaciłam. Wybrałam również dostawę kurierem, ponieważ zależało mi na szybkim otrzymaniu towaru. Po dwóch dniach od złożenia zamówienia nie dostałam żadnego potwierdzenia wysłania zamówionych rzeczy, wysłałam więc maila z zapytaniem, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Odpowiedziano mi, że firma nie pracuje w okresie między świętami a Nowym Rokiem i paczkę wyślą 2.01.2013. Ani 4. ani 5. stycznia kurier się u mnie nie pojawił. Skontaktowałam się telefonicznie z przedstawicielem firmy, który poprosił o przesłanie mailem numeru zamówienia i obiecał natychmiast odpowiedzieć. Odpowiedzi nie otrzymałam. Po weekendzie znów zadzwoniłam do przedstawiciela firmy i opisałam sytuację, na co on oburzony poinformował mnie, że na stronie jest regulamin, z którego wynika, że realizacja zamówienia trwa od 2 do 14 dni. Ciągle nie wiedziałam jednak co dzieje się z moim zamówieniem, spróbowałam więc zatelefonować na drugi numer podany na stronie. Tym razem pan zachował się kulturalnie i profesjonalnie. Przeprosił mnie za brak kontaktu, wyjaśnił, że brakowało niektórych artykułów potrzebnych do skompletowania zamówienia, ale właśnie mają dostawę i paczka dojdzie najpóźniej 10. lub 11.01. Paczki jednak nie otrzymałam aż do tej pory.Jakość obsługi jest porażająco zła a pracownicy niekompetentni i niesłowni, nie kontaktują się z klientem nie przekazują żadnych informacji o stanie zamówienia. Mimo że towar oferowany przez tę firmę jest ciekawy i w atrakcyjnych cenach, sposób traktowania klienta zniechęca do korzystania z ich usług.

Aleksandra_1377

12.01.2013

softpack.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi