softpack.pl

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Ja również ostrzegam...
Ja również ostrzegam przed firmą Softpack. Złożyłam zamówienie 22-go marca, od razu zrobiłam przelew, do dnia dzisiejszego ani śladu zamówienia. Na telefony i maile nie odpowiadają, zero kontaktu i jakiegokolwiek poczuwania się do właściwego traktowania klienta. Taki osób jak ja jest bardzo dużo. Wszystkich poszkodowanych odsyłam na stronę www.uwagi.pl, gdzie można nawiązać kontakt innymi osobami oszukanymi przez tą firemkę.

Joanna_2870

30.04.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożone 31...
Zamówienie złożone 31 grudnia i od razu opłacone otrzymałem po dwóch tygodniach. Przesłane lampki choinkowe były zupełnie inne jak w złożonym zamówieniu. Wartość zamówienia 140 PLN (+ przesyłka 17,99,-) - z tego towar za 110,- niezgodny z zamówieniem (dla mnie zupełnie bezużyteczny).Kontakt utrudniony - na maila z reklamacją otrzymuję obcesową odpowiedź, że mam towar wysłać z powrotem z opisem reklamacji. Na mój mail, że nie mam czasu i ochoty na "zabawę" i chodzenie na pocztę i dodatkowe koszty - odpisano, że sklep zamówi kuriera celem odbioru reklamacji - czekam do dzisiaj. Bezwartościowy dla mnie towar oddam przed kolejną Gwiazdką potrzebującym - dla mnie to ostatni zakup w niesprawdzonym, niewiarygodnym sklepie internetowym.

ralfgorski

29.01.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostrzegam przed tą...
Ostrzegam przed tą firmą!!!! Naciągacze i krętacze. Zamówiłem towar, przysłali coś innego, nie odpowiadają na reklamację! Potem zacząłem szukać na necie opinii - jest ich masa, niestety niepochlebnych.

ryszard_138

03.10.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
27. grudnia złożyłam...
27. grudnia złożyłam dość duże zamówienie na stronie softpack.pl i natychmiast je opłaciłam. Wybrałam również dostawę kurierem, ponieważ zależało mi na szybkim otrzymaniu towaru. Po dwóch dniach od złożenia zamówienia nie dostałam żadnego potwierdzenia wysłania zamówionych rzeczy, wysłałam więc maila z zapytaniem, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Odpowiedziano mi, że firma nie pracuje w okresie między świętami a Nowym Rokiem i paczkę wyślą 2.01.2013. Ani 4. ani 5. stycznia kurier się u mnie nie pojawił. Skontaktowałam się telefonicznie z przedstawicielem firmy, który poprosił o przesłanie mailem numeru zamówienia i obiecał natychmiast odpowiedzieć. Odpowiedzi nie otrzymałam. Po weekendzie znów zadzwoniłam do przedstawiciela firmy i opisałam sytuację, na co on oburzony poinformował mnie, że na stronie jest regulamin, z którego wynika, że realizacja zamówienia trwa od 2 do 14 dni. Ciągle nie wiedziałam jednak co dzieje się z moim zamówieniem, spróbowałam więc zatelefonować na drugi numer podany na stronie. Tym razem pan zachował się kulturalnie i profesjonalnie. Przeprosił mnie za brak kontaktu, wyjaśnił, że brakowało niektórych artykułów potrzebnych do skompletowania zamówienia, ale właśnie mają dostawę i paczka dojdzie najpóźniej 10. lub 11.01. Paczki jednak nie otrzymałam aż do tej pory.Jakość obsługi jest porażająco zła a pracownicy niekompetentni i niesłowni, nie kontaktują się z klientem nie przekazują żadnych informacji o stanie zamówienia. Mimo że towar oferowany przez tę firmę jest ciekawy i w atrakcyjnych cenach, sposób traktowania klienta zniechęca do korzystania z ich usług.

Aleksandra_1377

12.01.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)

softpack.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż softpack.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ja również ostrzegam...
Ja również ostrzegam przed firmą Softpack. Złożyłam zamówienie 22-go marca, od razu zrobiłam przelew, do dnia dzisiejszego ani śladu zamówienia. Na telefony i maile nie odpowiadają, zero kontaktu i jakiegokolwiek poczuwania się do właściwego traktowania klienta. Taki osób jak ja jest bardzo dużo. Wszystkich poszkodowanych odsyłam na stronę www.uwagi.pl, gdzie można nawiązać kontakt innymi osobami oszukanymi przez tą firemkę.