Opinia użytkownika: Aleksandra_1377
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Obsługa w Pepco i traktowanie klientów przez firmę są na prawdę na medal. W sklepie jest czysto i schludnie, a ekspedientki są miłe, kulturalne i gotowe do pomocy. Obsługa w kasie jest sprawna, a przy tym grzeczna i z uśmiechem. Chciałam jednak zwrócić uwagę na politykę firmy wobec klientów, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Ubranie, które chciałam kupić miało wadę (niewielka plamka) - był to jedyny egzemplarz w tym rozmiarze. Postanowiłam więc zapytać o możliwość rabatu ze względu wadę towaru. Przy kasie pokazałam plamę ekspedientce, od razu zrozumiała o co chodzi. Wytłumaczyła, że sama nie może udzielić zniżki, ale od razu zawołała kierowniczkę. Kierowniczka szybkiej telefonicznej konsultacji z kierownikiem wojewódzkim odparła, że owszem, jak najbardziej w takim wypadku może udzielić rabatu (rzędu 10-15% wartości towaru). Cała sprawa odbyła się szybko i z uśmiechem. Jest to pierwszy sklep, w którym respektuje się prawo klienta do negocjacji ceny, jeśli towar posiada wady. I za to należy się im wielki plus.