Opinia użytkownika: Aleksandra_1377
Dotycząca firmy: softpack.pl
Treść opinii: 27. grudnia złożyłam dość duże zamówienie na stronie softpack.pl i natychmiast je opłaciłam. Wybrałam również dostawę kurierem, ponieważ zależało mi na szybkim otrzymaniu towaru. Po dwóch dniach od złożenia zamówienia nie dostałam żadnego potwierdzenia wysłania zamówionych rzeczy, wysłałam więc maila z zapytaniem, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Odpowiedziano mi, że firma nie pracuje w okresie między świętami a Nowym Rokiem i paczkę wyślą 2.01.2013. Ani 4. ani 5. stycznia kurier się u mnie nie pojawił. Skontaktowałam się telefonicznie z przedstawicielem firmy, który poprosił o przesłanie mailem numeru zamówienia i obiecał natychmiast odpowiedzieć. Odpowiedzi nie otrzymałam. Po weekendzie znów zadzwoniłam do przedstawiciela firmy i opisałam sytuację, na co on oburzony poinformował mnie, że na stronie jest regulamin, z którego wynika, że realizacja zamówienia trwa od 2 do 14 dni. Ciągle nie wiedziałam jednak co dzieje się z moim zamówieniem, spróbowałam więc zatelefonować na drugi numer podany na stronie. Tym razem pan zachował się kulturalnie i profesjonalnie. Przeprosił mnie za brak kontaktu, wyjaśnił, że brakowało niektórych artykułów potrzebnych do skompletowania zamówienia, ale właśnie mają dostawę i paczka dojdzie najpóźniej 10. lub 11.01. Paczki jednak nie otrzymałam aż do tej pory.Jakość obsługi jest porażająco zła a pracownicy niekompetentni i niesłowni, nie kontaktują się z klientem nie przekazują żadnych informacji o stanie zamówienia. Mimo że towar oferowany przez tę firmę jest ciekawy i w atrakcyjnych cenach, sposób traktowania klienta zniechęca do korzystania z ich usług.