Opinie użytkownika (4)

Gdy podjechałam pod...
Gdy podjechałam pod dystrybutor to podszedł do mnie Pan z obsługi. Przywitał się i z uśmiechem zapytał " co lejemy". Odpowiedziałam benzynę zwykłą. Pan zapytał a ile? Odpowiedziałam do pełna. W trakcie tankowania zaproponował bym udała się do środka do kasy, a on zamknie mi samochód. Odpowiedziałam, że poczekam, więc Pan zapytał czy może potrzebuję płyn do spryskiwacza. Po zakończeniu tankowania, podziękowałam za pomoc i udałam się do kasy. Pani, która mnie obsługiwała, miło mnie przywitała i zapytała czy potrzebuję fakturę oraz czy zbieram punkty. Dokonałam zapłaty i zostałam z uśmiechem pożegnana i zaproszona ponownie.

Aleksandra_135

12.04.2010

Shell

Placówka

Gdańsk, Świętokrzyska 1

Nie zgadzam się (18)
Gdy weszłam do...
Gdy weszłam do palcówki banku to pierwsze na co zwróciłam uwagę to przyjazny wystrój. Miejsca siedzące dla klientów oczekujących w kolejce oraz bardzo ważny element- wydzielone, przytulne miejsca obsługi klientów. Nie czekałam długo, aż zostałam zaproszona do obsługi. Pan, który zaprosił mnie do stanowiska, zaproponował mi kawę i zapytał w jakiej sprawie przyszłam. Był bardzo spokojny, uśmiechnięty, chętny do pomocy i co najważniejsze kompetentny. Odpowiedział na wszystkie moje pytania. Podziękował za wizytę i zaprosił ponownie.

Aleksandra_135

12.04.2010

Credit Agricole

Placówka

Gdańsk, Rakoczego 17

Nie zgadzam się (26)
Pani która miał...
Pani która miał dyżur nocny , bardzo miła i pomocna . Skaleczyłam sie w palec i nie mogłam zatamowac krwi , wprawdzie nie bylo to nic wielkiego ale Pani bez problemu opatrzyła mnie i poleciła przyjśc nastepnego dnia na zmiane opatrunku. Rewelacyjna obsługa , spodziewalam sie że nie beda nawet chcieli mi pomóc przy ranie palca .

Aleksandra_135

14.10.2009

Przychodnia Świętokrzyska

Placówka

Gdańsk, Świętokrzyska

Nie zgadzam się (30)
Dzwoniłam dzisiaj do...
Dzwoniłam dzisiaj do biura obsługi klienta w sprawie nie działającego internetu bezprzewodowego. Pan z którym rozmawiałam , wysłuchał na czym polega mój problem , następnie krok po kroku instruował mnie co mam robić . Po kilkunastu minutach , współnej pracy problem został rozwiązany oraz zostałam poinformowana co mam robic dalej gdyby problem sie powtarzał. Na końcu bardzo miło podziękował za rozmowe .

Aleksandra_135

24.02.2009

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi