Zaraz po wejściu zostałam powitana przez jedną z pań. Chwilkę się rozglądałam po czym poprosiłam o pomoc sprzedawcę. Powiedziałam jakich konkretnie szukam ubrań a pani bardzo fachowo mi pomagała. Pytała o moje preferencje, pytała na jaka okazję potrzebuje te ubrania itp. Kiedy jej odpowiedziałam zaczęła mi przynosić dokładnie takie ubrania jakich poszukiwałam. Pani przy tym wszystkim była miła u uśmiechnięta. Bardzo fachowo doradzała była również szczera i umiała powiedzieć w jakich spodniach wyglądam dobrze a w jakich źle. Po wszystkich przymiarkach pani zaprosiła mnie do kasy. Skasowała mnie w szybki i zwinny sposób, zaprosiła na ponowne zakupy i pożegnała. W sklepie inni sprzedawcy cały czas chodzili i składali ubrania żeby w sklepie było czysto. Cała wizualizacja sklepu wyglądała bardzo schludnie i przejrzyście.
Wchodząc do sklepu odrazu zostałam powitana przez jedną z Pań, zwróciłam uwagę ze jeden z Panów cały czas zajmował się sprzątaniem lokalu więc panował tam zdecydowanie ład i porządek. Nie było zbyt wielu klientów dlatego nie czekałam zbyt długo w kolejce do kasy. Gdy zdecydowałam się na wybór produktów Pani która mnie obsługiwała przyjęłam zamówienie i w bardzo szybkim czasie podała mi zestawy które zamówiłam. Pani była niezwykle miła,wesoła i uśmiechnięta. Zaproponowała mi żebym kupiła breloczek na rzecz dzieci. Zrobiła to naprawdę w sposób bardzo przekonujący. Zaproponowała również żebym nakleiła naklejkę którą uprzedni mi dała na drzwi i wpisała swoje imię. Po zakończeniu Pani pożegnała mnie i zaprosiła ponownie. Zwróciłam również uwagę na porządek jaki panował w toalecie i muszę przyznać że dawno nie widziałam tak zadbanego lokalu. Poleciłabym tą restaurację swoim znajomym.
W sklepie było bardzo dużo ludzi, natomiast sprzedawców ani ludzi do pomocy nie mogłam znaleźć przez długi czas. W sklepie ogólnie panował ład i porządek. Nie spodobał mi się jednak stosunek sprzedawców do klientów, nikt z obsługi nie chciał mi pomóc w wyborze laptopa. Po długich poszukiwaniach znalazłam pana z obsługi jednak był tak zajęty rozmową z innym sprzedawcą że czas dla mnie znalazł po ok 15 minutowym oczekiwaniu.Po czym i tak poprosił innego kolegę żeby się mną zajął. Pan który mnie ostatecznie obsługiwał wykazał się fachową pomocą. Jednak nieuprzejmość tego poprzedniego sprzedawcy zdecydowanie zniechęciła mnie do zakupu(gdyby nie to że tylko w tym sklepie był sprzęt, którym byłam zainteresowana to dokonałabym zakupu gdzie indziej. Brałam sprzęt na raty więc po chwili poszłam do miejsca gdzie wypisuje się raty. Tam również zostałam potraktowana w sposób bezczelny i arogancki przez jednego z panów. Rozmawiał ze mną w taki sposób że czułam się jak bym mu w czymś ważnym przeszkadzała,przez cały czas gdy mnie obsługiwał rozmawiał z kolegą który siedział obok. Podczas zadawania pytań nie dosłyszałam jednego więc poprosiłam żeby powtórzył i owszem zrobił to ale w sposób niekulturalny i prawie że wykrzyczał to pytanie...Pan cały czas przewracał oczami co było dla mnie nieprzyjemnie i krępujące. Podkreślę jeszcze że ani nie zostałam przywitana ani pożegnana przez nikogo.
Wchodząc do sklepu nikt z personelu nie zwrocił na mnie uwagi. Nie zostałam przywitana. W środku było czysto, wszystkie kosmetyki były poukładane, na pułkach nie było kurzu, podłoga w salonie była czysta. W sklepie w tym czasie przebywało ok.15 osób natomiast personel liczył ok 5 osób z czego jedna z nich to ochrona. Chodziłam po sklepie ok. 20 minut i w tym czasie nikt się mną nie zainteresował, niestety nie miałam kogo poprosić o pomoc. Szukałam dwóch konkretnych produktów. Jeden odnalazłam sama,natomiast o drugi zapytałam Panią przy kasie. Odpowiedź na moje pytanie była bardzo szybka i raczej nie przemyślana. Pani natychmiast odpowiedziałam, że nie mają w swojej ofercie perfum jakich poszukuje( było to nie zgodne z prawdą ponieważ wychodząc odnalazłam produkt, kosztował ok 380zł jednak przez nieuprzejmość sprzedawcy nie miałam ochoty wracać w celu zakupienia go) Panie, ktore stały przy kasie prowadziły głośną dyskusję nie zwracając większej uwagi na klientów.Kiedy poinformowałam Panią, która mnie obsługiwała, że posiadam kartę SEPHORA - ta ironicznie spojrzała na mnie i z pretensją odpowiedziała, że powinnam ją na poczatku pokazać po czym z wielką łaską nabiła mi punkty. Transakcja została nabita na kasę, otrzymałam paragon i mała próbkę perfum. Nie zostałam pożegnana przez personel.Nie zauważyłam obecnośći kierownika ani zastępcy kierownika.
Wchodząc do apteki zwróciłam uwagę na porządek jaki panował wewnątrz.
Okna wystawowe były czyste, na meblach panował ład i porządek, na
pólkach nie było kurzu, podłoga była utrzymana w idelanym porządku. Gdy weszłam do srodka odrazu zostałam powitana przez jedną z Pań. Chwilkę
się porozglądałam po czym Pani zapytała czy może mi w czymś pomóc lub
coś doradzić. Pani była miła i uśmiechnięta. Kiedy powiedziałm jakiego
leku szukam Pani sprawdziła w komputerze i z przykrością poinformowała
mnie, że w ich aptece nie ma tego leku ale może sprawdzić w innych
aptekach. Wykonała kilka telefonów aż znalazła produkt, który
poszukiwałam. Dała mi dokładny adres i wytłumaczyła jak dojechać. Pani
była bardzo zaangażowana w sprzedaż. Podczas mojej wizyty w aptece
oprócz Farmaceutki, która zajmowała się mną zauważyłam jeszcze 3 inne
Panie, które bardzo cicho ze sobą rozmawiały, jednak gdy do apteki
wszedł kolejny klient natychmiast przerwały rozmowę i zajęły się nim. Słyszałam, że bardzo fachowo doradzają i potrafią wysłychać
klieta.Zostałam pożegnana przez personel. I pojechałam we wskazane miejsce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.