Opinia użytkownika: Aleksandra_116
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Wchodząc do sklepu nikt z personelu nie zwrocił na mnie uwagi. Nie zostałam przywitana. W środku było czysto, wszystkie kosmetyki były poukładane, na pułkach nie było kurzu, podłoga w salonie była czysta. W sklepie w tym czasie przebywało ok.15 osób natomiast personel liczył ok 5 osób z czego jedna z nich to ochrona. Chodziłam po sklepie ok. 20 minut i w tym czasie nikt się mną nie zainteresował, niestety nie miałam kogo poprosić o pomoc. Szukałam dwóch konkretnych produktów. Jeden odnalazłam sama,natomiast o drugi zapytałam Panią przy kasie. Odpowiedź na moje pytanie była bardzo szybka i raczej nie przemyślana. Pani natychmiast odpowiedziałam, że nie mają w swojej ofercie perfum jakich poszukuje( było to nie zgodne z prawdą ponieważ wychodząc odnalazłam produkt, kosztował ok 380zł jednak przez nieuprzejmość sprzedawcy nie miałam ochoty wracać w celu zakupienia go) Panie, ktore stały przy kasie prowadziły głośną dyskusję nie zwracając większej uwagi na klientów.Kiedy poinformowałam Panią, która mnie obsługiwała, że posiadam kartę SEPHORA - ta ironicznie spojrzała na mnie i z pretensją odpowiedziała, że powinnam ją na poczatku pokazać po czym z wielką łaską nabiła mi punkty. Transakcja została nabita na kasę, otrzymałam paragon i mała próbkę perfum. Nie zostałam pożegnana przez personel.Nie zauważyłam obecnośći kierownika ani zastępcy kierownika.